|
Dag van
Classic
|
D26-001
|
Dag van de kleuter Voor peuter- en kleuteronderwijzers |
|
Dag van
Classic
|
D26-002
|
Afgelopen
Dag van wiskunde - tweede en derde graad
|
|
Dag van
Classic
|
D26-003
|
Afgelopen
Dag van wiskunde - eerste en tweede graad
|
|
Dag van
Classic
|
D26-004
Nieuw
|
Afgelopen
Symposium "Het leraarschap vandaag – Balanceren tussen ambitie en authenticiteit"
|
|
Dag van
Classic
|
D26-005
|
Dag van bewegingsopvoeding
|
|
Dag van
Classic
|
D26-006
Nieuw
|
Dag van het lager onderwijs
|
|
Dag van
Classic
|
D26-007
|
Dag van Frans
|
|
Dag van
Classic
|
D26-008
|
Dag van Nederlands
|
|
Dag van
Classic
|
D26-009
|
Dag van Engels
|
|
Dag van
Classic
|
D26-010
|
Afgelopen
Dag van geschiedenis - tweede en derde graad
|
|
Dag van
Classic
|
D26-011
|
Dag van geschiedenis - eerste en tweede graad
|
|
Dag van
Classic
|
D26-012
|
Dag van de godsdienstleraar en leraar ILD Binnenstebuiten! Omgaan met interne en externe pluraliteit |
|
Dag van
Classic
|
D26-013
|
Dag van lichamelijke opvoeding
|
|
Dag van
Classic
|
D26-014
|
Dag van de artistieke vorming
|
|
Dag van
Classic
|
D26-015
Nieuw
|
Dag van chemie en biotechnieken
|
|
Dag van
Classic
|
D26-016
|
Dag van de opvoeder
|
|
Dag van
Classic
|
D26-017
Nieuw
|
Studiedag 'Waarom nog talen leren in een AI-tijdperk?' LOCATIE KORTRIJK
|
|
Dag van
Classic
|
D26-018
Nieuw
|
Studiedag 'Waarom nog talen leren in een AI-tijdperk?' LOCATIE LEUVEN
|
|
Dag van
Classic
|
D26-019
Nieuw
|
Studiedag 'Waarom nog talen leren in een AI-tijdperk?' LOCATIE HASSELT
|
|
Dag van
Classic
|
D26-020
|
VIVES Onderwijs Forum '26
|