Dag van
Classic
|
D25-001
|
Afgelopen
Dag van zorgverbreding
|
Dag van
Classic
|
D25-002
|
Afgelopen
Dag van de kleuter Voor peuter- en kleuteronderwijzers |
Dag van
Classic
|
D25-003
|
Afgelopen
Dag van bewegingsopvoeding
|
Dag van
Classic
|
D25-004
|
Afgelopen
Dag van het eerste en tweede leerjaar
|
Dag van
Classic
|
D25-005
|
Afgelopen
Dag van wiskunde - tweede en derde graad
|
Dag van
Classic
|
D25-006
|
Afgelopen
Dag van wiskunde - eerste en tweede graad
|
Dag van
Classic
|
D25-007
|
Dag van lichamelijke opvoeding
|
Dag van
Classic
|
D25-008
|
Afgelopen
Dag van de opvoeder
|
Dag van
Classic
|
D25-009
|
Afgelopen
Dag van de godsdienstleraar Kijken zonder kaders |
Dag van
Classic
|
D25-010
|
Afgelopen
Dag van Frans
|
Dag van
Classic
|
D25-011
|
Afgelopen
Dag van Engels en Duits
|
Dag van
Classic
|
D25-012
|
Afgelopen
Dag van Nederlands
|
Dag van
Classic
|
D25-013
|
Afgelopen
Dag van geschiedenis - eerste en tweede graad
|
Dag van
Classic
|
D25-014
Nieuw
|
Afgelopen
VIVES Onderwijs Forum '25 voor kleuter-, lager en secundair onderwijs |
Dag van
Classic
|
D26-001
|
Dag van de kleuter Voor peuter- en kleuteronderwijzers |
Dag van
Classic
|
D26-002
|
Dag van wiskunde - tweede en derde graad
|
Dag van
Classic
|
D26-003
|
Dag van wiskunde - eerste en tweede graad
|
Dag van
Classic
|
D26-004
Nieuw
|
Symposium "Het leraarschap vandaag – Balanceren tussen ambitie en authenticiteit"
|
Dag van
Classic
|
D26-005
|
Dag van bewegingsopvoeding
|