24 nascholingen gevonden

Type & leerformat Code Titel van de nascholing

Team

Classic

T25-020 Bloeien zonder (door)groeien? Voor wie zoekt naar verdieping, uitdaging en balans in een onderwijsberoep

Team

Classic

T25-022 Zonnen en herbronnen
Collega’s motiveren in het onderwijs

Team

Classic

T25-023 Teamcoaching Troef. Speel als team een cruciale rol in de professionele ontwikkeling van collega's

Team

Classic

T25-024 Zorg en aanpak na slechtnieuwsgesprekken
Ondersteunen van collega’s na een minder goede evaluatie

Team

Classic

T25-025 Grip op je werk. Bouw aan zelfzorg door te ontdekken wat je doet en waarom je iets doet

Team

Classic

T25-026 Ben jij een directeur of een schoolleider?
Verken welk soort management- of leiderschapsstijl het best bij je (context) past

Team

Classic

T25-036 Elk probleem... Een kans!
Grenzen van je draagkracht erkennen en bewaken

Team

Classic

T25-072 Zelfzorg op school
Goed voor jezelf zorgen is in deze turbulente en veeleisende tijden een must. Maar hoe doe je dat?

Team

Classic

T25-073 Omgaan met moeilijk gedrag op school
Waar komt gedrag vandaan en hoe kan je kinderen en jongeren leren om zichzelf te reguleren?

Team

Classic

T25-090 Constructieve communicatie
Sta sterker in je schoenen bij kritische opmerkingen en lastige vragen

Team

Classic

T25-100 Werken onder emotionele druk

Team

Classic

T25-103 Inclusief onderwijs haalbaar maken: de praktijk
Strategieën uit de praktijk

Team

Classic

T25-105 Werkgeluk verhogen – werkdruk verlagen
Ingrediënten voor een gedreven schoolteam in balans

Team

Classic

T25-168 BOOST jouw INNER LEADERSHIP in de klas!
Jouw ‘Innerlijk kompas” als basis tot meer in jouw kracht staan in de klas

Team

Classic

T25-169 BOOST jouw FOCUS en die van je leerlingen!
Op een gezonde manier omgaan met de veelheid aan taken en prikkels. Meer concentratie en focus in een steeds snellere en complexere onderwijswereld

Individu

Leerlabo

I25-054

Nieuw

Afgelast

Leerlabo bLIJF! ... meer in je lijf
Naar meer aanwezigheid, veiligheid en stabiliteit in jezelf als houvast in uitdagende tijden

Individu

Classic

I25-071

Nieuw

Afgelopen

Emotieregulatie bij kinderen en jongeren in klas
Samen geven we taal en beeld aan emotieregulatie bij kinderen en jongeren

Individu

Classic

I25-087

Nieuw

Afgelopen

Timemanagement en persoonlijke organisatie
Effectieve tips en strategieën om meer tijd over te houden voor wat er écht toe doet!

Individu

Classic

I25-096

Nieuw

Maar je hebt toch veel vakantie? Minder werkdruk en meer werkgeluk in jouw job in het onderwijs

Individu

Classic

I25-099 Niet alles tegelijk! Breinvriendelijk leven en werken (online)
Mentale weerbaarheid bewaken en vergroten

Filter op niveau

Nieuw

Nieuw dit schooljaar
 

Afgelopen

Nog niet afgelopen
 

Type nascholing

Individu
Team
Dag van
 

Niveau

  • Basisonderwijs
    • Gewoon Basisonderwijs
      • Kleuteronderwijs
        • Peuter en eerste kleuter
        • Tweede kleuter
        • Derde kleuter
      • Lager Onderwijs
        • Eerste graad
        • Tweede graad
        • Derde graad
    • Buitengewoon Basisonderwijs
  • Secundair Onderwijs
    • Gewoon Secundair Onderwijs
      • Eerste graad
        • Eerste leerjaar A
        • Eerste leerjaar B
        • Tweede leerjaar A
        • Tweede leerjaar B
      • Tweede graad
        • Derde leerjaar D-finaliteit
        • Derde leerjaar Dubbele finaliteit
        • Derde leerjaar A-finaliteit
        • Vierde leerjaar D-finaliteit
        • Vierde leerjaar Dubbele finaliteit
        • Vierde leerjaar A-finaliteit
      • Derde graad
        • Vijfde leerjaar D-finaliteit
        • Vijfde leerjaar Dubbele finaliteit
        • Vijfde leerjaar A-finaliteit
        • Zesde leerjaar
          • aso
          • bso
          • kso
          • tso
        • Zevende leerjaar Se-n-Se
          • bso
          • tso
      • Vierde graad
    • Buitengewoon Secundair Onderwijs
    • Deeltijds leren en werken
  • Hoger Onderwijs
  • Deeltijds Kunstonderwijs
  • Volwassenenonderwijs

Thema

  • Beleidsniveau
    • Kwaliteitsbeleid
    • Professionaliseringsbeleid
    • Preventie en veiligheid
    • Team
    • Innovatie/verandering
  • Vak- en domeingebonden
    • Aardrijkskunde
      • STEM BaO
    • Biologie
    • Chemie
    • Duits
    • Economie en organisatie
    • Engels
    • Frans
    • Fysica
    • Geschiedenis
    • Godsdienst, pastoraal en identiteit
    • Humane wetenschappen
    • Klassieke Talen
    • Lichamelijke opvoeding en bewegingsopvoeding
    • Maatschappij en welzijn
    • Mavo en PAV
    • Muzisch creatieve vakken
    • Natuurwetenschappen
    • Nederlands
    • Ontwikkelingsdoelen kleuteronderwijs
    • STEM technieken
      • Mechanica-elektriciteit
      • Agro- en biotechnieken
      • Bouw- en houttechnieken
      • Grafische communicatie en media
    • STEM wetenschappen
      • Industriële wetenschappen
      • Techniek-wetenschappen
    • Voeding en horeca
    • Wereldoriëntatie
    • Wiskunde
    • Mechanica - Elektriciteit
    • Industriële wetenschappen
    • Techniek
    • Gemeenschappelijk leerplan ICT
    • Auto
    • Koeling en warmte
    • Hout en bouw
    • Schilderen en decoratie
  • Vak- en domeinoverstijgend
    • Krachtige leeromgeving
      • Algemene didactiek
      • Differentiatie
      • Evaluatie en feedback
      • Leerbegeleiding
      • Media en ICT
      • Motivatie
      • Werkvormen
      • Zill
      • Klasmanagement
      • STEM BaO
      • Artificiële Intelligentie
    • Kansrijk en zorgbreed onderwijs
      • Communicatie
      • Diversiteit
      • Inclusie
      • Leerlingenbegeleiding
      • Zelfzorg
      • Welbevinden
    • Taalbeleid
      • Begrijpend lezen
      • CLIL
      • OKAN
      • Taalbeleid algemeen
    • Artificiële Intelligentie
  • Internationalisering

Leerformat

Classic
Leerlabo
Masterclass
Extra large
Demo plus
Komen leren
International
Voor u gelezen
Nieuwe inzichten
 

Doelgroep

Leraren en docenten
Leerlingenbegeleiders
Opvoeders
Zorgcoördinatoren
Mentoren
ICT-coördinatoren
Paramedische medewerkers
Administratief ondersteunend personeel
Directeurs en adjunct-directeurs
Middenkader en beleidsondersteuners
Studenten en leerlingen
Ouders
Alle geïnteresseerden
Ondersteuningsnetwerk
CLB-medewerkers