Individu
Komen leren
|
I25-006
|
Afgelopen
Zien STE(A)Men doet STE(A)Men STE(A)M aanpak in de basisschool. Een eigen atelier doet wonderen! |
Individu
Classic
|
I25-032
Nieuw
|
Afgelast
3D-tekenen en printen, iedereen kan het! Begin vandaag nog met 3D-tekenen online en print wat je ontwerpt |
Individu
Classic
|
I25-033
|
Computationeel denken Plugged en unplugged, basissessie zonder computer! |
Individu
Classic
|
I25-034
Nieuw
|
Afgelopen
STEM: Vanwaar haal je de mosterd? Je wil aan STEM werken in je klas… maar hoe begin je eraan en waar haal je de ideeën? |
Individu
Classic
|
I25-035
|
Afgelopen
Wetenschap en techniek uitgeplozen Drijven, zinken, elektriciteit, luchtdruk, licht, … zo werkt het! (eindelijk uitgelegd) |
Individu
Classic
|
I25-039
|
Afgelast
DigiSTEM STEM-onderwijs versterken door (het doordacht hanteren van) digitale ondersteuning |
Individu
Classic
|
I25-043
|
STEAM-stories Over STEAM in de kleuterklas via verhalen |
Team
Classic
|
T25-128
|
Ontwerpend leren vanuit prentenboeken Een prentenboek zet kleuters actief en oplossingsgericht aan de slag |
Team
Classic
|
T25-142
|
Onderzoekend leren Rijke leerprocessen opzetten vanuit de verwondering van kinderen |
Team
Classic
|
T25-143
|
Ontwerpend leren Rijke leerprocessen vanuit ontwerpuitdagingen voor kinderen |
Team
Classic
|
T25-150
|
STERK in STEM! Aan de slag met STEM
|
Team
Classic
|
T25-180
|
Coderen zonder draadjes 7 praktische lesactiviteiten om met kinderen van de lagere school computationeel te leren denken binnen STEM |
Team
Classic
|
T25-192
Nieuw
|
3D-tekenen en printen, iedereen kan het! Begin vandaag nog met 3D-tekenen online en print wat je ontwerpt |
Team
Classic
|
T25-193
Nieuw
|
Computationeel denken Plugged en unplugged, basis-sessie zonder computer! |
Team
Classic
|
T25-228
Nieuw
|
STEM: Vanwaar haal je de mosterd? Je wil aan STEM werken in je klas… maar hoe begin je eraan en waar haal je de ideeën? |