Team
Classic
|
T22-003
|
Oordeel in je voordeel! Geweldloze/Verbindende communicatie in de (school)praktijk |
Team
Classic
|
T22-017
|
Kies je oren! Hoor jij (niet) wat er gezegd wordt? |
Team
Classic
|
T22-020
|
Heb ik een conflict of heeft het conflict mij? Beter omgaan met conflicten |
Team
Classic
|
T22-023
|
Oudergesprekken: een uitdaging! Wat speelt er zich af bij gesprekken met ouders? |
Team
Classic
|
T22-031
|
Klant koning? Gesprekken met ouders Respectvol wijzen op rechten ... en plichten |
Team
Classic
|
T22-042
|
Coaching? Ja, natuurlijk! Vragen en antwoorden over coaching en de leraar-coach |
Team
Classic
|
T22-047
|
Communicatie zonder frustratie! Een sterkere overleg- en aanspreekcultuur geeft sterkere relaties |
Team
Classic
|
T22-055
|
Assertief denken en doen op de werkvloer Territorium bepalen en laten respecteren |
Team
Classic
|
T22-066
|
Hoi! Oei … Geachte!? Verbindende, schriftelijke communicatie op school |
Team
Classic
|
T22-067
|
Oplossingsgericht coachen: je hoort mij wel, maar ... luister je ook? Authentiek connecteren, inspireren en stimuleren van jonge mensen |
Individu
Classic
|
I22-016
|
Afgelopen
SpellenLab - Sociale en emotionele vaardigheden trainen met spellen Aan de slag met spellen bij jongeren en adolescenten |
Team
Classic
|
T22-074
Nieuw
|
Verbindende besluitvorming Gedragen beslissingen, duurzame beslissingen |
Team
Classic
|
T22-075
Nieuw
|
Naar een open feedbackcultuur Verbindende communicatie als hefboom voor groei |
Team
Classic
|
T22-104
Nieuw
|
Constructief communiceren Moeilijke onderwerpen in een gesprek positief aanpakken |
Team
Classic
|
T22-105
Nieuw
|
Crisiscommunicatie Allerhande vormen van communicatie bij een crisis onder de loep |
Team
Classic
|
T22-106
Nieuw
|
Geschreven communicatie Brieven, mails, website, berichten, Facebook, Instagram, …. schrijven we het goed? |
Team
Classic
|
T22-108
Nieuw
|
Team (z)onder spanning Creëer openheid in je team dankzij het exploreren van perspectieven |
Team
Classic
|
T22-113
Nieuw
|
Zorg en aanpak na slechtnieuwsgesprekken Ondersteunen van collega’s na een minder goede evaluatie |
Team
Classic
|
T22-116
Nieuw
|
Eén voor allen of allen voor één? Kies je als schoolteam liever voor gedeeld of gedelegeerd leiderschap? |
Individu
Classic
|
I22-021
Nieuw
|
Afgelast
Spreekvaardigheden trainen met Flipgrid (online) Je leerlingen delen hun stem door een korte video op te nemen met de leuke, eenvoudige en krachtige camera van Flipgrid |