Individu
Classic
|
I26-001
|
Introductie in Verbindende Communicatie
|
Individu
Extra large
|
I26-002
|
10-daagse basistraining in Verbindende Communicatie Eerlijke contacten, voedende relaties ... van gelijk naar geluk |
Individu
Masterclass
|
I26-003
|
Masterclass Leerlingenbegeleiding voor secundair onderwijs
|
Individu
Komen leren
|
I26-004
|
Coöperatief leren werkt!
|
Individu
Classic
|
I26-005
Nieuw
|
Duurzame chemie
|
Individu
Classic
|
I26-007
|
Growth Mindset. Haal het beste uit elke leerling…en jezelf! Werken aan de mindset en veerkracht van kinderen |
Individu
Classic
|
I26-008
|
Weg met stress en piekergedachten!
|
Individu
Classic
|
I26-009
|
Omgaan met trauma op school. Jij maakt het verschil Hoe herken je, begrijp je en ondersteun je leerlingen die trauma hebben meegemaakt of met trauma te maken hebben? |
Individu
Classic
|
I26-010
|
Van faalangst naar veerkracht Een concreet stappenplan om kinderen en jongeren meer zelfvertrouwen te geven |
Individu
Classic
|
I26-011
|
Geletterdheid bevorderen in OKAN? Ja, het kan! Omgaan met deze doelgroep in de klaspraktijk |
Individu
Classic
|
I26-012
|
Niet-talig klasmanagement in OKAN
|
Individu
Classic
|
I26-013
Nieuw
|
Taaltechnologie
|
Individu
Classic
|
I26-014
Nieuw
|
Inzicht in de vooroordelen van AI-systemen Denk samen na over de kenmerken en de beperkingen van AI-systemen |
Individu
Classic
|
I26-015
Nieuw
|
Kunstmatige Intelligentie, Klimaatverandering, Stomata: KIKS Stap in de voetsporen van Sofie van de Plantentuin Meise! |
Individu
Classic
|
I26-016
Nieuw
|
Afgelopen
Start sterk in de klas! Eerste Hulp Bij Onderwijs voor leraren secundair onderwijs |
Individu
Classic
|
I26-017
|
AI Powered STEM Gebruik van artificiële intelligentie in STEM projecten |
Individu
Classic
|
I26-018
|
Rouwen … zwijg me niet dood! Hoe kunnen we rouwende kinderen beter begeleiden in de klas en op school?
|
Individu
Komen leren
|
I26-019
|
Kennismaken met een uitgebouwde visie en functionele werking van een fulltime wereldklas (OKAN) in de basisschool Komen leren in de wereldklas |
Individu
Classic
|
I26-020
Nieuw
|
Boordevol taal in de kleuterklas! Taaldidactiek in de kleuterklas |
Individu
Classic
|
I26-021
|
Breed evalueren: wat en hoe? Naar een brede visie op evaluatie vanuit een competentiegerichte aanpak |