Individu
Classic
|
I23-038
Nieuw
|
Afgelast
Ook rekenzwakke kinderen komen in het derde leerjaar terecht … hoe pak je dat aan? (online)
|
Team
Classic
|
T23-283
Nieuw
|
Bewegend aanvankelijk lezen en rekenen: spelen met letters, lettergrepen, getallen, vormen en patronen Hoe kan bewegen helpen bij het aanvankelijk lezen en rekenen? |
Team
Classic
|
T23-284
Nieuw
|
Hoe kan bewegen helpen bij het inoefenen van de maal- en deeltafels en ook bij spelling?
|
Individu
Classic
|
I23-105
|
Afgelopen
Usolv-it, je elektronisch oefen-, toets- en inspiratieplatform
|
Dag van
Classic
|
D23-010
|
Afgelopen
Dag van wiskunde - tweede en derde graad
|
Dag van
Classic
|
D23-011
|
Afgelopen
Dag van wiskunde - eerste en tweede graad
|
Team
Classic
|
T23-293
Nieuw
|
Patronen anders bekeken. De ontwikkeling van patroonvaardigheden bij kleuters en hoe je deze kan stimuleren
|
Team
Classic
|
T23-294
Nieuw
|
Wiskunde centraal: prentenboeken Stimuleren van wiskundeontwikkeling van kleuters via prentenboeken |
Individu
Classic
|
I23-119
Nieuw
|
Afgelopen
Patronen anders bekeken. De ontwikkeling van patroonvaardigheden bij kleuters en hoe je deze kan stimuleren
|
Individu
Classic
|
I23-120
Nieuw
|
Afgelopen
Wiskunde centraal: prentenboeken Stimuleren van wiskundeontwikkeling van kleuters via prentenboeken |
Individu
Classic
|
I23-134
Nieuw
|
Aan de slag met de STEM-eindtermen In team STEM-lesmateriaal ontwikkelen voor leerlingen van niet-STEM-richtingen hoeft niet ingewikkeld te zijn |