Individu
Classic
|
I22-050
|
Afgelopen
Rekenzwakke kinderen in het tweede leerjaar. Hoe help je hen op weg? (online)
|
Individu
Classic
|
I22-053
|
Afgelopen
Breuken zetten de rekenwereld op z’n kop! (online) Hoe helpen we rekenzwakke kinderen omgaan met deze moeilijke materie? |
Individu
Classic
|
I22-127
Nieuw
|
Afgelopen
KU Leuven InnovationLab: Ooggestuurde interface Hoe kan je jouw klas begeleiden in een project rond rolstoelsturing via de ogen? (derde graad) |
Individu
Classic
|
I22-139
|
Afgelast
De basisprincipes van het Kagan Coöperatieve concept specifiek voor leraren wiskunde secundair onderwijs
|
Dag van
Classic
|
D22-011
|
Afgelopen
Dag van wiskunde - tweede en derde graad Enkel toegankelijk op vertoon van Covid Safe Ticket (digitaal of fysiek) + mondmaskerplicht |
Dag van
Classic
|
D22-012
|
Afgelopen
Dag van wiskunde - eerste en tweede graad Enkel toegankelijk op vertoon van Covid Safe Ticket (digitaal of fysiek) + mondmaskerplicht |
Dag van
Classic
|
D22-022
Nieuw
|
Afgelopen
Dag van STEM en wetenschappen basisonderwijs Een antwoord op het TIMSS-rapport |
Individu
Classic
|
I22-193
Nieuw
|
Afgelopen
Usolv-it, je elektronisch oefen-, toets- en inspiratieplatform
|