Individu
Classic
|
I24-003
|
Afgelopen
Ook rekenzwakke kinderen komen in het derde leerjaar terecht … hoe pak je dat aan? (online)
|
Team
Classic
|
T24-008
Nieuw
|
CLIL in het lager onderwijs Concreet aan de slag met CLIL |
Team
Classic
|
T24-009
Nieuw
|
Je eigen robot programmeren in de lagere school? Het kan voor iedereen! … ook al heb je er zelf geen in klas. Een hedendaagse en aantrekkelijke context helpt je op weg naar logisch en algoritmisch denken |
Team
Classic
|
T24-010
Nieuw
|
Wiskundig denken in de kleuterklas kWISspel |
Team
Classic
|
T24-132
|
Bewegend aanvankelijk lezen en rekenen: spelen met letters, lettergrepen, getallen, vormen en patronen Hoe kan bewegen helpen bij het aanvankelijk lezen en rekenen? |
Team
Classic
|
T24-134
|
Hoe kan bewegen helpen bij het inoefenen van de maal- en deeltafels en ook bij spelling?
|
Individu
Classic
|
I24-035
Nieuw
|
CLIL in het lager onderwijs Concreet aan de slag met CLIL |
Individu
Classic
|
I24-040
Nieuw
|
Je eigen robot programmeren in de lagere school? Het kan voor iedereen! … ook al heb je er zelf geen in klas. Een hedendaagse en aantrekkelijke context helpt je op weg naar logisch en algoritmisch denken |
Individu
Classic
|
I24-044
Nieuw
|
Meertaligheid en de impact hiervan op rekenen Hoe begeleid je de anderstalige nieuwkomers en meertalige kinderen binnen het domein van het rekenen? |
Dag van
Classic
|
D24-008
|
Afgelopen
Dag van wiskunde - tweede en derde graad
|
Dag van
Classic
|
D24-009
|
Afgelopen
Dag van wiskunde - eerste en tweede graad
|