Individu
Classic
|
I25-037
Nieuw
|
Wiskunde door onderzoekend leren: the perfect mat(c)h? Betere lessen meten en metend rekenen geven? De didactiek van onderzoekend leren toepassen in de derde graad lager onderwijs en eerste graad secundair onderwijs B-stroom |
Team
Classic
|
T25-153
|
Wiskundig denken in de kleuterklas via KWISSPEL
|
Individu
Classic
|
I25-079
|
Meertaligheid en de impact hiervan op rekenen Hoe begeleid je de anderstalige nieuwkomers en meertalige kinderen binnen het domein van het rekenen? |
Individu
Classic
|
I25-106
Nieuw
|
Wiskundeclub 101 - Reeks 1 Uitdagende workshops voor leerlingen met een wiskundeknobbel! |
Individu
Classic
|
I25-107
Nieuw
|
Wiskundeclub 101 - Reeks 2 Uitdagende workshops voor leerlingen met een wiskundeknobbel! |
Individu
Classic
|
I25-108
Nieuw
|
Wiskundeclub 101 - Reeks 1 en 2 Uitdagende workshops voor leerlingen met een wiskundeknobbel! |
Dag van
Classic
|
D25-005
|
Dag van wiskunde - tweede en derde graad
|
Dag van
Classic
|
D25-006
|
Dag van wiskunde - eerste en tweede graad
|
Individu
Classic
|
I25-110
Nieuw
|
Zelf STEM Apps maken met Appinventor
|
Individu
Classic
|
I25-111
Nieuw
|
Algoritmiek en datastructuren met Arduino
|