Team
Classic
|
T23-006
|
Oudergesprekken: een uitdaging! Wat speelt er zich af bij gesprekken met ouders? |
Team
Classic
|
T23-014
|
Loop naar de maan ... Omgaan met verbale agressie |
Team
Classic
|
T23-021
|
Zelfzorg in het onderwijs Een subtiel evenwicht tussen zorg en zelfzorg |
Team
Classic
|
T23-033
|
Teamprovisatie Ontspannende teambuilding via improvisatie! |
Team
Classic
|
T23-059
|
Met handen en voeten Over de sprekende, geluidloze signalen van lichaamstaal |
Team
Classic
|
T23-132
|
Zonnen en herbronnen Collega’s motiveren in het onderwijs |
Team
Classic
|
T23-150
|
Vergaderen: minder (?), korter, beter! Technieken voor efficiënt en effectief vergaderen |
Team
Classic
|
T23-173
|
BOOST motivatie door ‘coachende’ vaardigheden! Zet leerlingen in hun eigen verantwoordelijkheid wat betreft hun leren. Focus op de oplossingen in plaats van op de problemen |
Team
Classic
|
T23-252
Nieuw
|
Aanvangsbegeleiding door en voor iedereen Van een individuele naar een gedeelde verantwoordelijkheid in de school |
Individu
Classic
|
I23-007
Nieuw
|
Stressreductie in het opvoeden Wetenschappelijke methode gebaseerd op Mindfulness en cognitieve gedragstherapie |
Individu
Masterclass
|
I23-100
|
Masterclass Breed mentorschap Loopbaanbegeleiding van aspirant-leraar naar professional |
Dag van
Classic
|
D23-020
|
Afgelopen
Dag van de aanvangsbegeleiding
|
Team
Classic
|
T23-312
|
Leerkrachten laten reflecteren op hun communicatie met leerlingen. Pedagogisch sensitieve communicatie verhoogt emotionele betrokkenheid
|