Individu
Masterclass
|
I26-003
|
Masterclass Leerlingenbegeleiding voor secundair onderwijs
|
Individu
Classic
|
I26-029
Nieuw
|
Brain [VEER] Kracht: Omgaan met spanning in de klas Ontdek hoe je spanningsregulatie bij jongeren kunt bevorderen door middel van theoretische kennis en boeiende oefeningen |
Team
Classic
|
T26-011
|
Procesbegeleiding bij moeilijk gedrag! Procesbegeleiding op school voor specifieke casussen |
Individu
Classic
|
I26-033
|
Wetenschap en techniek uitgeplozen Drijven, zinken, elektriciteit, luchtdruk, licht, … zo werkt het! (eindelijk uitgelegd) |
Team
Classic
|
T26-017
|
Wetenschap en techniek uitgeplozen Drijven, zinken, elektriciteit, luchtdruk, licht, … zo werkt het! (eindelijk uitgelegd) |
Individu
Classic
|
I26-046
|
Oplossingsgericht coachen Verbindend en oplossingsgericht communiceren |
Individu
Classic
|
I26-049
Nieuw
|
Check-in bij jezelf Vergroot jouw praktische toolbox voor focus en veerkracht |
Individu
Classic
|
I26-051
Nieuw
|
Een diverse klas: hoe ga ik ermee om? Inzichten en tips om kinderen met zorgnoden te ondersteunen |
Team
Classic
|
T26-055
Nieuw
|
Een diverse klas: hoe ga ik ermee om? Inzichten en tips om kinderen met zorgnoden te ondersteunen |
Team
Classic
|
T26-057
|
Ambras in de klas Concreet aan het werk met een klas die vastloopt |
Team
Classic
|
T26-059
|
Oudergesprekken: een uitdaging! Wat speelt er zich af bij gesprekken met ouders? |
Team
Classic
|
T26-078
|
Motiverende leerbegeleiding: de kern van de zaak Leercompetentie helpen ontwikkelen als aspect van 'leren leren' |
Team
Classic
|
T26-093
|
Humor en improvisatie in de klas en op school De pedagogisch-didactische meerwaarde van humor |
Team
Classic
|
T26-095
|
Conflict- en agressiebeheersing als een P.R.O. PRO: Preventie - Reactie - Opvolging |
Team
Classic
|
T26-096
|
Met handen en voeten Over de sprekende, geluidloze signalen van lichaamstaal |
Team
Classic
|
T26-105
|
Gewoon druk of toch ... ADHD Van concentratieproblemen tot ADHD |
Team
Classic
|
T26-125
Nieuw
|
Brain [VEER] Kracht: Omgaan met spanning in de klas Ontdek hoe je spanningsregulatie bij jongeren kunt bevorderen door middel van theoretische kennis en boeiende oefeningen |
Individu
Classic
|
I26-062
Nieuw
|
Afgestemd onderwijs aan cognitief sterk functionerende leerlingen
|
Team
Classic
|
T26-138
Nieuw
|
Afgestemd onderwijs aan cognitief sterk functionerende leerlingen
|
Individu
Classic
|
I26-099
Nieuw
|
Help! Ze zijn zo lastig... Omgaan met agressie in het onderwijs |