29 nascholingen gevonden

Type & leerformat Code Titel van de nascholing

Individu

Classic

I26-029

Nieuw

Brain [VEER] Kracht: Omgaan met spanning in de klas
Ontdek hoe je spanningsregulatie bij jongeren kunt bevorderen door middel van theoretische kennis en boeiende oefeningen

Team

Classic

T26-004 Non-verbale communicatie detecteren en inzetten
Non-verbale communicatie leren lezen en die van jezelf optimaliseren om zo succesvol te communiceren

Team

Classic

T26-005

Nieuw

Check-in bij jezelf!
Vergroot jouw praktische toolbox voor focus en veerkracht

Team

Classic

T26-006 Oplossingsgericht coachen
Verbindend en oplossingsgericht communiceren

Team

Classic

T26-010 Trek de kar bij moeilijk gedrag!
Meerdaagse opleiding tot procesbegeleider ‘nieuwe autoriteit & geweldloos verzet’ op scholen

Team

Classic

T26-013

Nieuw

“Sorry zeggen” is geen herstel, maar wat dan wel?!
Geen woorden maar daden!

Team

Classic

T26-029 Kagan coöperatief leren in uitdagende klasgroepen
Transformeer een groep van individuen die elkaar weinig tot niet willen vooruithelpen naar een verbonden groep

Individu

Classic

I26-045 Non-verbale communicatie detecteren en inzetten
Non-verbale communicatie leren lezen en die van jezelf optimaliseren om zo succesvol te communiceren

Individu

Classic

I26-046 Oplossingsgericht coachen
Verbindend en oplossingsgericht communiceren

Team

Classic

T26-108 Trajectbegeleiding Kagan coöperatief leren
We werken maatgericht rond coöperatief leren

Individu

Classic

I26-053 “Ik zie het anders!” (online)
Omgaan met richtingsmoeilijkheden en spiegelen bij kinderen

Individu

Classic

I26-054 “Ik kan het niet zo fijn!” (online)
Over fijnmotoriek, motorische precisie, visuomotoriek, coördinatie, schrijfmotoriek en faalangst

Individu

Classic

I26-055 Schrijfmotoriek: van potloodgreep en voorbereidende schrijfkrullen tot schrijfmethode en vlot schrijven. Mogelijkheden en beperkingen (online)

Team

Classic

T26-125

Nieuw

Brain [VEER] Kracht: Omgaan met spanning in de klas
Ontdek hoe je spanningsregulatie bij jongeren kunt bevorderen door middel van theoretische kennis en boeiende oefeningen

Individu

Classic

I26-062

Nieuw

Afgestemd onderwijs aan cognitief sterk functionerende leerlingen

Team

Classic

T26-131 Werken aan executieve vaardigheden bij kinderen
Hoe kan je spelletjes en leesboekjes inzetten om te werken aan de executieve vaardigheden?

Team

Classic

T26-132 Werken aan executieve vaardigheden bij jongeren
Hoe kan je via de gesprekskaarten van Leren Leren Nederland zowel klassikaal als individueel met de leerling aan de slag?

Team

Classic

T26-138

Nieuw

Afgestemd onderwijs aan cognitief sterk functionerende leerlingen

Team

Classic

T26-148

Nieuw

Er zit een coach in je device!
Digitale inclusie

Team

Classic

T26-152 Zelfzorg op school
Goed voor jezelf zorgen is in deze turbulente en veeleisende tijden een must. Maar hoe doe je dat?

Filter op niveau

Nieuw

Nieuw dit schooljaar
 

Afgelopen

Nog niet afgelopen
 

Type nascholing

Individu
Team
Dag van
 

Niveau

  • Basisonderwijs
    • Gewoon Basisonderwijs
      • Kleuteronderwijs
        • Peuter en eerste kleuter
        • Tweede kleuter
        • Derde kleuter
      • Lager Onderwijs
        • Eerste graad
        • Tweede graad
        • Derde graad
    • Buitengewoon Basisonderwijs
  • Secundair Onderwijs
    • Gewoon Secundair Onderwijs
      • Eerste graad
        • Eerste leerjaar A
        • Eerste leerjaar B
        • Tweede leerjaar A
        • Tweede leerjaar B
      • Tweede graad
        • Derde leerjaar D-finaliteit
        • Derde leerjaar Dubbele finaliteit
        • Derde leerjaar A-finaliteit
        • Vierde leerjaar D-finaliteit
        • Vierde leerjaar Dubbele finaliteit
        • Vierde leerjaar A-finaliteit
      • Derde graad
        • Vijfde leerjaar D-finaliteit
        • Vijfde leerjaar Dubbele finaliteit
        • Vijfde leerjaar A-finaliteit
        • Zesde leerjaar D-finaliteit
          • aso
          • bso
          • kso
          • tso
          • Zesde leerjaar Dubbele finaliteit
        • Zevende leerjaar
          • gericht op hoger onderwijs - bso
          • gericht op hoger onderwijs - aso-kso
          • gericht op arbeidsmarkt - bso
          • gericht op arbeidsmarkt - tso-kso (het vroegere Se-n-Se)
        • Zesde leerjaar Dubbele finaliteit
        • Zesde leerjaar A-finaliteit
      • Vierde graad
    • Buitengewoon Secundair Onderwijs
    • Deeltijds leren en werken
  • Hoger Onderwijs
  • Deeltijds Kunstonderwijs
  • Volwassenenonderwijs

Thema

  • Beleidsniveau
    • Kwaliteitsbeleid
    • Professionaliseringsbeleid
    • Preventie en veiligheid
    • Team
    • Innovatie/verandering
  • Vak- en domeingebonden
    • Aardrijkskunde
      • STEM BaO
    • Biologie
    • Chemie
    • Duits
    • Economie en organisatie
    • Engels
    • Frans
    • Fysica
    • Geschiedenis
    • Godsdienst, pastoraal en identiteit
    • Humane wetenschappen
    • Klassieke Talen
    • Lichamelijke opvoeding en bewegingsopvoeding
    • Maatschappij en welzijn
    • Mavo en PAV
    • Muzisch creatieve vakken
    • Natuurwetenschappen
    • Nederlands
    • Ontwikkelingsdoelen kleuteronderwijs
    • STEM technieken
      • Mechanica-elektriciteit
      • Agro- en biotechnieken
      • Bouw- en houttechnieken
      • Grafische communicatie en media
      • Mechanica-elektriciteit
      • Agro- en biotechnieken
      • Bouw- en houttechnieken
      • Grafische communicatie en media
    • STEM wetenschappen
      • Industriële wetenschappen
      • Techniek-wetenschappen
      • Industriële wetenschappen
      • Techniek-wetenschappen
    • Voeding en horeca
    • Wereldoriëntatie
    • Wiskunde
    • Mechanica - Elektriciteit
    • Industriële wetenschappen
    • Techniek
    • Gemeenschappelijk leerplan ICT
    • Auto
    • Koeling en warmte
    • Hout en bouw
    • Schilderen en decoratie
  • Vak- en domeinoverstijgend
    • Krachtige leeromgeving
      • Algemene didactiek
      • Differentiatie
      • Evaluatie en feedback
      • Leerbegeleiding
      • Media en ICT
      • Motivatie
      • Werkvormen
      • Zill
      • Klasmanagement
      • STEM BaO
      • Artificiële Intelligentie
    • Kansrijk en zorgbreed onderwijs
      • Communicatie
      • Diversiteit
      • Inclusie
      • Leerlingenbegeleiding
      • Zelfzorg
      • Welbevinden
    • Taalbeleid
      • Begrijpend lezen
      • CLIL
      • OKAN
      • Taalbeleid algemeen
    • Artificiële Intelligentie
  • Internationalisering

Leerformat

Classic
Leerlabo
Masterclass
Extra large
Demo plus
Komen leren
International
Voor u gelezen
Nieuwe inzichten
 

Doelgroep

Leraren en docenten
Leerlingenbegeleiders
Opvoeders
Zorgcoördinatoren
Mentoren
ICT-coördinatoren
Paramedische medewerkers
Administratief ondersteunend personeel
Directeurs en adjunct-directeurs
Middenkader en beleidsondersteuners
Studenten en leerlingen
Ouders
Alle geïnteresseerden
Ondersteuningsnetwerk
CLB-medewerkers
Kinderverzorg(st)ers
Logopedisten