Individu
Classic
|
I26-021
|
Breed evalueren: wat en hoe? Naar een brede visie op evaluatie vanuit een competentiegerichte aanpak |
Team
Classic
|
T26-002
|
Breed evalueren: wat en hoe? Naar een brede visie op evaluatie vanuit een competentiegerichte aanpak |
Individu
Classic
|
I26-038
Nieuw
|
Meer energie in je STEM-activiteiten: ontdek de VRT-Edubox Energie! Hoe je STEM-lessen (digitaal) nog meer kracht geven? |
Team
Classic
|
T26-064
|
Growth Mindset. Haal het beste uit elke leerling…en jezelf! Werken aan de mindset en veerkracht van kinderen |
Team
Classic
|
T26-080
|
Staat dat op punten? Breed en begeleidend evalueren: een leermiddel van slagboom naar hefboom |
Team
Classic
|
T26-086
|
Belangrijke reizigersinfo ... ! Leerbegeleidende rapportencommentaren schrijven |
Team
Classic
|
T26-100
|
Inspiratiesessie: generatieve AI voor onderwijs Pedagogisch verantwoorde onderwijspraktijken in tijden van generatieve AI |
Team
Classic
|
T26-113
|
Een brede blik op evaluatie Inzicht krijgen op de wereld van breed evalueren |
Team
Classic
|
T26-121
|
Ontwikkelingsgerichte feedback geven aan jonge kinderen Hoe geef je feedback aan jonge kinderen waar zij mee verder kunnen in hun ontwikkeling? |
Individu
Classic
|
I26-059
Nieuw
|
Bookwidgets voor beginners met Google Classroom (hybride)
|
Individu
Classic
|
I26-063
Nieuw
|
Praktisch aan de slag met generatieve AI in de klas Concrete toepassingen van AI voor lesvoorbereiding en leerlingbegeleiding |
Team
Classic
|
T26-127
|
Van breed evalueren naar rapporteren Het rapport afstemmen op de brede manier van evalueren |
Team
Classic
|
T26-135
|
Digitaal evalueren met Google Forms
|
Team
Classic
|
T26-136
|
Je eigen digitaal klaslokaal met Google Classroom
|
Team
Classic
|
T26-139
Nieuw
|
Bookwidgets voor beginners met Google Classroom
|
Team
Classic
|
T26-169
|
Reflecteren met kinderen Geef kinderen de taal én de ruimte om hun leerproces te begrijpen |
Individu
Classic
|
I26-088
Nieuw
|
Feedback in de klas Groeigerichte feedback van feed-up naar feed-forward |
Team
Classic
|
T26-187
|
Muzische evaluatie Krijg zicht op de muzische groei van je leerlingen |
Individu
Classic
|
I26-115
Nieuw
|
Permanente vorming Digitale didactiek (online)
|