Team
Komen leren
|
T22-013
|
Flexibele groeperingsvormen: ‘Werken met leef- en leergroepen in het basisonderwijs’ Leren op eigen niveau en toch samenleven met je leeftijdsgenoten, het kan in ‘Leef- en Leerschool Sint-Elooi’ te Wingene |
Individu
Classic
|
I22-008
|
Afgelopen
Klas met veel verschillen, hoe hou ik het haalbaar?
|
Individu
Classic
|
I22-011
|
Afgelopen
SpellenLab - Knap gespeeld! Spellen voor snel lerende of hoogbegaafde leerlingen in het lager onderwijs |
Team
Classic
|
T22-131
Nieuw
|
De didactische meerwaarde van flipping the classroom De klastijd optimaal gebruiken in functie van meer diepgaand leren |
Team
Classic
|
T22-141
|
Flexibele leerwegen in basisonderwijs Een nuancering van het leerstofjaarklassensysteem wanneer dit geen voldoende antwoord geeft op de leernoden van leerlingen |
Team
Classic
|
T22-146
|
De ‘kleuterclubjes’: zorg voor kleuters op een leuke ongedwongen manier In heterogene of homogene groepen kleuters uitdagen of extra zorg bieden |
Individu
Classic
|
I22-050
|
Afgelopen
Rekenzwakke kinderen in het tweede leerjaar. Hoe help je hen op weg? (online)
|
Individu
Classic
|
I22-053
|
Afgelopen
Breuken zetten de rekenwereld op z’n kop! (online) Hoe helpen we rekenzwakke kinderen omgaan met deze moeilijke materie? |
Individu
Komen leren
|
I22-063
|
Afgelast
Zelfstandig en gedifferentieerd, zo leren wij in de klas van juf Els Eerste graad BaO |
Team
Classic
|
T22-261
|
Binnenklasdifferentiatie! Praktisch en haalbaar organiseren!
|
Individu
Classic
|
I22-073
|
Afgelopen
Maak je lessen productiever met Google Classroom
|
Team
Classic
|
T22-268
|
Verrijkingsklas - traject
|
Team
Classic
|
T22-270
|
Differentiëren met Bloom Sterke leerlingen uitdagen met de taxonomie van Bloom |
Individu
Classic
|
I22-103
|
Afgelast
De didactische meerwaarde van flipping the classroom De klastijd optimaal gebruiken in functie van meer diepgaand leren |
Dag van
Classic
|
D22-004
|
Afgelopen
Dag van zorgverbreding (online) Binnenklasdifferentiatie: een antwoord op diversiteit in de klas! |
Individu
Classic
|
I22-156
Nieuw
|
Afgelopen
Verhoog het leerrendement door in te zetten op Activerende Instructiemodellen Inzoomen op de ADI en EDI instructiemodellen |
Individu
Classic
|
I22-157
Nieuw
|
Afgelopen
Geïntegreerd zelfstandig leren, hoe doe je dat? Na een Activerende Directe Instructie leerlingen leren keuzes maken en hun werk plannen |
Individu
Classic
|
I22-198
Nieuw
|
Afgelopen
'Een voor allen, allen voor differentiatie': voorbeelden, voordelen en vooroordelen over binnenklasdifferentiatie (online) Keynote Dag van zorgverbreding |