Team
Classic
|
T22-073
Nieuw
|
Opnieuw spelen op de speelplaats Hoe een speelplaats organiseren zodat kinderen weer ongeremd kunnen spelen |
Team
Classic
|
T22-084
Nieuw
|
Leiding geven aan leerkrachten? Niet doen!? Hoe inspireer en motiveer je professionals? |
Team
Classic
|
T22-110
Nieuw
|
School op Maat. Breng beweging in de school, op maat van vraag en specifieke context
|
Team
Classic
|
T22-116
Nieuw
|
Eén voor allen of allen voor één? Kies je als schoolteam liever voor gedeeld of gedelegeerd leiderschap? |
Team
Classic
|
T22-141
|
Flexibele leerwegen in basisonderwijs Een nuancering van het leerstofjaarklassensysteem wanneer dit geen voldoende antwoord geeft op de leernoden van leerlingen |
Team
Classic
|
T22-142
|
QuickWin4Schools 1: krachtige besluitvorming helpt scholen vooruit! Hoe zorgen we voor brede én gedragen besluitvorming op school? |
Team
Classic
|
T22-143
|
QuickWin4Schools 2: veranderaanpak is strategie, mensenwerk en loslaten! Hoe zorgen we voor brede én gedragen veranderaanpak op school? |
Team
Classic
|
T22-144
|
QuickWin4Schools 3: zelfsturing als sleutelelement voor succesvol veranderen! Mensen willen wel veranderen, maar niet veranderd worden! |
Team
Classic
|
T22-145
|
QuickWin4Schools 4: projectaanpak in veranderingsprocessen! Hoe zorgen we voor sterke operationele aanpak van verschillende uitdagingen? |
Individu
Classic
|
I22-051
|
Afgelast
Quickwin4schools: handige instrumenten voor veranderaanpak op school! Krachtige besluitvorming, veranderstrategie, zelfsturing en projectaanpak |
Individu
Leerlabo
|
I22-054
|
Afgelast
Onderwijs in tijden van verandering! (online) Hoe organiseer je succesvolle en duurzame verandering? |
Individu
Komen leren
|
I22-109
Nieuw
|
Afgelopen
Outdoor education: wij spelen en leren de hele dag buiten!
|
Individu
Masterclass
|
I22-115
Nieuw
|
Afgelast
Module 13: ‘Lean thinking and experimental development’: een Finse aanpak voor de hedendaagse onderwijsuitdagingen Masterclass De directeur van nu ... en straks! |
Individu
Classic
|
I22-130
Nieuw
|
Afgelast
'Geen punten, wel yoga en groeien op eigen tempo' - Komen leren in De Libellenschool (Pelt)
|
Individu
Komen leren
|
I22-151
Nieuw
|
Afgelopen
Outdoor education: Een school vol buiten-leven Hoe vergroen je een speelplaats? Hoe betrek je de kinderen bij het ontwerp en bij de uitvoering van de plannen? Hoe gebruik je de buitenruimte als klasruimte? |