Team
Classic
|
T22-003
|
Oordeel in je voordeel! Geweldloze/Verbindende communicatie in de (school)praktijk |
Team
Classic
|
T22-017
|
Kies je oren! Hoor jij (niet) wat er gezegd wordt? |
Team
Classic
|
T22-019
|
“Yes, we can!” Over motivatie en perfectionisme bij het leren
|
Team
Classic
|
T22-020
|
Heb ik een conflict of heeft het conflict mij? Beter omgaan met conflicten |
Team
Classic
|
T22-021
|
Ambras in de klas Concreet aan het werk met een klas die vastloopt |
Team
Classic
|
T22-022
|
Help, mijn klas leeft! Gericht omgaan met de groepsdynamiek binnen je klas |
Team
Classic
|
T22-023
|
Oudergesprekken: een uitdaging! Wat speelt er zich af bij gesprekken met ouders? |
Team
Classic
|
T22-033
|
Een leer- of ontwikkelingsstoornis komt vaak niet alleen Wat houdt een leer- of ontwikkelingsstoornis juist in? Wat kunnen we als leerkracht doen? |
Team
Classic
|
T22-048
|
Gevalideerd geluk Wetenschappelijk gevalideerde methodes voor een beter leven |
Team
Classic
|
T22-049
|
Under pressure Sta sterker onder druk! |
Team
Classic
|
T22-050
|
Hoe je weer in je kracht komt
|
Team
Classic
|
T22-051
|
Timemanagement Het verhogen van je persoonlijke effectiviteit |
Team
Classic
|
T22-052
|
Creativiteit als preventie tegen stress en overspanning op het werk Jezelf blijven en grenzen verleggen. Improve performance |
Team
Classic
|
T22-053
|
Preventie tegen stress, overspanning, burn-out Dynamisch onthaasten, efficiënt werken en toch genieten van het leven |
Team
Classic
|
T22-054
|
Tijdsbeheer Efficiënt werken onder tijdsdruk |
Team
Classic
|
T22-055
|
Assertief denken en doen op de werkvloer Territorium bepalen en laten respecteren |
Team
Classic
|
T22-058
|
Optimaal samenwerken in team Efficiënt en verdraagzaam samenwerken |
Individu
Classic
|
I22-014
|
Afgelopen
Klaarstomen voor CLIL Eendaagse allround vorming in CLIL |
Team
Classic
|
T22-074
Nieuw
|
Verbindende besluitvorming Gedragen beslissingen, duurzame beslissingen |
Team
Classic
|
T22-075
Nieuw
|
Naar een open feedbackcultuur Verbindende communicatie als hefboom voor groei |