Team
Classic
|
T23-065
|
Ontwerpend leren vanuit prentenboeken Prentenboeken zetten jonge kinderen aan het werk |
Team
Classic
|
T23-119
|
Speels, muzisch en doordacht op weg naar schrijven a.d.h.v. de methode Krullenbol Schrijfritmiek |
Team
Classic
|
T23-185
|
“Ik kan dat (nog) niet!” Omgaan met faalangst en zwakke schoolrijpheid |
Team
Classic
|
T23-186
|
“Ik kan het niet zo fijn!” Over fijnmotoriek, motorische precisie, visuomotoriek, coördinatie, schrijfmotoriek en faalangst |
Team
Classic
|
T23-188
|
“Wie schrijft die blijft!” Schrijfmotoriek: voorbereiding, mogelijkheden, moeilijkheden en beperkingen |
Team
Classic
|
T23-194
|
Belevings- en ervaringsgericht spelen met peuters en kleuters Waarom de doos leuker is dan wat er in zit |
Team
Classic
|
T23-198
|
Er was eens… Voorlezen en vertellen voor peuters en kleuters
|
Team
Classic
|
T23-199
|
Drama-activiteiten met kleuters Spelen dat de brokken er vanaf vliegen! |
Team
Classic
|
T23-223
|
iPad in de kleuterklas Ontdek de didactische mogelijkheden van iPad(s) |
Team
Classic
|
T23-248
|
Onthaal centraal in de kleuterklas Een open onthaal is rustiger voor ons allemaal |
Team
Classic
|
T23-250
|
Stuur jij kleuters of sturen zij zichzelf? Waar zit het evenwicht tussen begeleiden – sturen - zelfsturen? |
Individu
Classic
|
I23-008
|
Speels, muzisch en doordacht op weg naar schrijven a.d.h.v. de methode Krullenbol Schrijfritmiek |
Individu
Classic
|
I23-011
|
Afgelopen
Groeigericht evalueren in de kleuterschool (online)
|
Individu
Classic
|
I23-018
Nieuw
|
Afgelopen
“Wie schrijft die blijft!” (online) Over schrijfmotoriek, moeilijkheden, mogelijkheden en beperkingen |
Individu
Classic
|
I23-019
|
Afgelopen
“Ik kan dat (nog) niet!” (online) Omgaan met faalangst en zwakke schoolrijpheid |
Individu
Classic
|
I23-020
|
Afgelopen
“Ik kan het niet zo fijn!” (online) Over fijnmotoriek, motorische precisie, visuomotoriek, coördinatie, schrijfmotoriek en faalangst |
Individu
Classic
|
I23-021
Nieuw
|
Afgelopen
Wat beweegt onze kinderen en wat niet? (online) Over psychomotoriek, diagnostiek en begeleiding, faalangst, schoolrijpheid, tekenen en inkleuren, spiegelen en richtingsmoeilijkheden |
Team
Classic
|
T23-256
|
Joepie, we zitten in de kring! Het kringgesprek als motor van de klas |
Team
Classic
|
T23-260
|
Coöperatief Leren in de kleuterklas en het eerste leerjaar De basisprincipes van Kagan Coöperatieve Leerstrategieën bij jonge kinderen |
Team
Classic
|
T23-261
|
Geef kleuters meer eigenaarschap tijdens langdurige thema's Ondernemingszin stimuleren, maak kleuters deelgenoot van hun leerproces |