Individu
Komen leren
|
I26-019
|
Kennismaken met een uitgebouwde visie en functionele werking van een fulltime wereldklas (OKAN) in de basisschool Komen leren in de wereldklas |
Team
Classic
|
T26-067
|
Huiswerk is… leerwerk in 3D Een sterk huiswerkbeleid als tool voor leren leren |
Team
Classic
|
T26-079
|
Jij, je team en verandering … Teamgericht begeleiden van veranderingen en omgaan met weerstanden |
Team
Classic
|
T26-084
|
Eerste Hulp voor Zij-instromers (EHVZ)
|
Team
Classic
|
T26-085
|
Een sanctiebeleid op school / op internaat Straffen, belonen, herstellen of relatiebekwaam opvoeden? |
Team
Classic
|
T26-103
|
Naar een beleidskader rond Artificiële Intelligentie Visievorming: opstellen van richtlijnen voor AI in mijn school |
Team
Komen leren
|
T26-144
|
Joepie! (H)Echte speel- en leertijd! Hoe het vernieuwen van een speelplaats leidde tot een volledige schoolvisie waar betrokkenheid en welbevinden, ondernemingszin en gezondheid bovenaan staan |
Dag van
Classic
|
D26-004
Nieuw
|
Symposium "Het leraarschap vandaag – Balanceren tussen ambitie en authenticiteit"
|
Individu
Masterclass
|
I26-094
|
Module 19: Sturen in de storm - Leiderschap en communicatie bij verandering Masterclass De directeur van nu ... en straks! |
Individu
Masterclass
|
I26-119
|
Module 19: Sturen in de storm - Leiderschap en communicatie bij verandering (dag 1 en 2 - Vlaanderen) Masterclass De directeur van nu ... en straks! |
Individu
Masterclass
|
I26-120
|
Module 19: Sturen in de storm - Leiderschap en communicatie bij verandering (driedaagse- Nederland) Masterclass De directeur van nu ... en straks! |