Team
Classic
|
T25-006
|
Kagan Coöperatief Vergaderen Samen sterk in vergaderen |
Team
Classic
|
T25-021
|
School op Maat. Breng beweging in de school, op maat van vraag en specifieke context
|
Team
Classic
|
T25-028
|
Huiswerk is… leerwerk in 3D Een sterk huiswerkbeleid als tool voor leren leren |
Team
Classic
|
T25-042
|
Jij, je team en verandering … Teamgericht begeleiden van veranderingen en omgaan met weerstanden |
Team
Classic
|
T25-047
|
Eerste Hulp voor Zij-instromers (EHVZ)
|
Team
Classic
|
T25-048
|
Een sanctiebeleid op school / op internaat Straffen, belonen, herstellen of relatiebekwaam opvoeden? |
Team
Classic
|
T25-060
|
Een vriendelijk en veilig onthaal Het uithangbord van je school |
Team
Komen leren
|
T25-085
|
Joepie! (H)Echte speel- en leertijd! Hoe het vernieuwen van een speelplaats leidde tot een volledige schoolvisie waar betrokkenheid en welbevinden, ondernemingszin en gezondheid bovenaan staan |
Individu
Komen leren
|
I25-003
|
Afgelopen
Kennismaken met een uitgebouwde visie en functionele werking van een fulltime wereldklas (OKAN) in de basisschool Komen leren in de wereldklas |
Team
Classic
|
T25-088
|
Vital Schools - Beweegvriendelijk lesgeven: hoe kunnen we leerlingen minder lang laten zitten en meer laten bewegen tijdens de klascontext?
|
Individu
Komen leren
|
I25-009
Nieuw
|
Afgelopen
Komen Leren in VBS Langemark: Expliciete directe instructie als schoolbrede aanpak voor sterk kwaliteitsvol onderwijs De EDI-lestechnieken en -lesfasen van dichtbij bekeken: van theorie en implementatietraject tot de klaspraktijk |
Team
Classic
|
T25-156
Nieuw
|
Zelfverzekerd aan de slag met (school)data! Opleidingstraject omtrent het opzetten en uitvoeren van praktijkgericht onderzoek op school |
Team
Classic
|
T25-160
Nieuw
|
Kopzorgen over de smartphone op school Op zoek naar een constructieve dialoog over de digitale leefwereld, de digitale generatiekloof én de smartphone |
Team
Classic
|
T25-184
|
Naar een beleidskader rond Artificiële Intelligentie Bewuste integratie: opstellen van richtlijnen voor AI in mijn school |
Individu
Masterclass
|
I25-094
Nieuw
|
Module 18: Acute uitdagingen in het onderwijs? Handvaten, hulpmiddelen én inspiratie voor leidinggevenden Masterclass De directeur van nu ... en straks! |