Team
Classic
|
T23-019
|
Klant koning? Gesprekken met ouders Respectvol wijzen op rechten ... en plichten |
Team
Classic
|
T23-036
|
Huiswerk is… leerwerk in 3D Een sterk huiswerkbeleid als een tool voor leren leren |
Team
Classic
|
T23-052
|
Een sanctiebeleid op school / op internaat? Straffen, belonen, herstellen of relatiebekwaam opvoeden? |
Team
Classic
|
T23-090
|
De innovatieve basisschool Hoog Impact Traject |
Team
Classic
|
T23-093
|
QuickWin4Schools 1: krachtige besluitvorming helpt scholen vooruit! Hoe zorgen we voor brede én gedragen besluitvorming op school? |
Team
Classic
|
T23-094
|
QuickWin4Schools 2: veranderaanpak is strategie, mensenwerk en loslaten! Hoe zorgen we voor brede én gedragen veranderaanpak op school? |
Team
Classic
|
T23-095
|
QuickWin4Schools 3: zelfsturing als sleutelelement voor succesvol veranderen! Mensen willen wel veranderen, maar niet veranderd worden! |
Team
Classic
|
T23-096
|
QuickWin4Schools 4: projectaanpak in veranderingsprocessen! Hoe zorgen we voor sterke operationele aanpak van verschillende uitdagingen? |
Team
Classic
|
T23-117
|
Scholen samen sterker maken! Samen aan de slag met praktijkonderzoek op school |
Team
Komen leren
|
T23-122
|
Joepie! (H)Echte speel- en leertijd! Hoe het vernieuwen van een speelplaats leidde tot een volledige schoolvisie waar betrokkenheid en welbevinden, ondernemingszin en gezondheid bovenaan staan |
Team
Classic
|
T23-131
|
School op Maat. Breng beweging in de school, op maat van vraag en specifieke context
|
Team
Classic
|
T23-153
|
Ook evalueren vraagt visie en beleid Over het evaluatiebeleid van de leerkracht, de vakgroep, de school |
Team
Classic
|
T23-157
|
Tussen hamer en aambeeld Over de positie van het middenkader |
Team
Classic
|
T23-192
|
Vital Schools: beweegvriendelijk lesgeven vanuit verschillende invalshoeken Beweegvriendelijk lesgeven: hoe kunnen we kinderen en jongeren minder lang laten zitten en meer laten bewegen tijdens de klascontext? |
Team
Classic
|
T23-274
|
Kagan Coöperatief Vergaderen Samen sterk in vergaderen |
Team
Classic
|
T23-279
|
Jij, je team en verandering … Teamgericht begeleiden van veranderingen en omgaan met weerstanden |
Individu
Masterclass
|
I23-095
Nieuw
|
Module 16: Blijvende uitdagingen in veranderende tijden Masterclass De directeur van nu ... en straks! |
Individu
Komen leren
|
I23-117
Nieuw
|
Afgelopen
Kennismaken met een uitgebouwde visie en functionele werking van een fulltime wereldklas (OKAN) in de basisschool Komen leren in de wereldklas van SLHD Basisschool Brugge |