Team
Classic
|
T25-079
|
Een goed zorgbeleid voor cognitief sterke leerlingen op jouw school Aan de slag met het geïntegreerd beleid op leerlingenbegeleiding, waar cognitief sterk functioneren deel van uitmaakt |
Team
Classic
|
T25-103
|
Inclusief onderwijs haalbaar maken: de praktijk Strategieën uit de praktijk |
Team
Classic
|
T25-104
|
Omgaan met diversiteit in de klas Tegemoet komen aan en lesgeven over diversiteit |
Team
Classic
|
T25-159
|
Een leer- of ontwikkelingsstoornis komt vaak niet alleen Wat houdt een leer- of ontwikkelingsstoornis juist in? Wat kunnen we als leerkracht doen? |
Individu
Komen leren
|
I25-057
Nieuw
|
Komen leren in externe verrijkingsklas Het Kraaiennest (De Kleine Icarus) De klas voor Cognitief Sterk Functionerende kinderen waarvoor de binnenklasdifferentiatie ontoereikend is |
Individu
Classic
|
I25-071
Nieuw
|
Afgelopen
Emotieregulatie bij kinderen en jongeren in klas Samen geven we taal en beeld aan emotieregulatie bij kinderen en jongeren |
Individu
Classic
|
I25-103
Nieuw
|
Afgelast
Leerproblemen en -stoornissen in de klas Wetenschappelijk onderbouwd inzicht verwerven in leerproblemen |
Individu
Classic
|
I26-048
|
Leerproblemen en -stoornissen in de klas Wetenschappelijk onderbouwd inzicht verwerven in leerproblemen |
Individu
Classic
|
I26-051
Nieuw
|
Een diverse klas: hoe ga ik ermee om? Inzichten en tips om kinderen met zorgnoden te ondersteunen |
Team
Classic
|
T26-055
Nieuw
|
Een diverse klas: hoe ga ik ermee om? Inzichten en tips om kinderen met zorgnoden te ondersteunen |
Individu
Classic
|
I26-057
Nieuw
|
Leerlingen ondersteunen in de Microsoft omgeving (hybride) Haal alles uit krachtige leerhulpmiddelen |
Team
Classic
|
T26-148
Nieuw
|
Er zit een coach in je device! Digitale inclusie |
Team
Classic
|
T26-161
|
Een goed zorgbeleid voor cognitief sterke leerlingen op jouw school Aan de slag met het geïntegreerd beleid op leerlingenbegeleiding, waar cognitief sterk functioneren deel van uitmaakt |