Team
Classic
|
T24-132
|
Bewegend aanvankelijk lezen en rekenen: spelen met letters, lettergrepen, getallen, vormen en patronen Hoe kan bewegen helpen bij het aanvankelijk lezen en rekenen? |
Team
Classic
|
T24-134
|
Hoe kan bewegen helpen bij het inoefenen van de maal- en deeltafels en ook bij spelling?
|
Team
Classic
|
T24-135
Nieuw
|
Inclusief onderwijs haalbaar maken: de praktijk Strategieën uit de praktijk |
Team
Classic
|
T24-136
|
Omgaan met diversiteit in de klas Tegemoet komen aan en lesgeven over diversiteit |
Individu
Classic
|
I24-012
Nieuw
|
Inclusief onderwijs haalbaar maken: de praktijk Strategieën uit de praktijk |
Team
Classic
|
T24-178
|
Een goed zorgbeleid voor cognitief sterke leerlingen op jouw school Aan de slag met het geïntegreerd beleid op leerlingenbegeleiding, waar cognitief sterk functioneren deel van uitmaakt |
Team
Classic
|
T24-210
Nieuw
|
De meerwaarde van compenserende software voor leerlingen met dyslexie en andere leerproblemen Welke leerlingen hebben baat bij het gebruik van compenserende software en hoe pak je de implementatie ervan binnen je school aan? |
Team
Classic
|
T24-211
Nieuw
|
Hoe leerlingen met STOS op een effectieve manier begeleiden doorheen hun schoolloopbaan? Praktische handvatten om leerlingen met een spraak- en taalontwikkelingsstoornis op een effectieve manier te ondersteunen als onderwijsprofessional? |
Team
Classic
|
T24-212
Nieuw
|
Wat na KOALA? Preventief leesproblemen aanpakken Wat onderneem je met zwak taalvaardige kleuters? Het belang van een preventieve aanpak van leesproblemen |
Team
Classic
|
T24-213
|
Betrokken en tactvol zijn, een mogelijk fundament voor brede basiszorg Waarom, het idee en mogelijke acties |
Team
Classic
|
T24-215
|
Een leer- of ontwikkelingsstoornis komt vaak niet alleen Wat houdt een leer- of ontwikkelingsstoornis juist in? Wat kunnen we als leerkracht doen? |
Individu
Classic
|
I24-056
Nieuw
|
Afgelast
Wat na KOALA? Preventief leesproblemen aanpakken Wat onderneem je met zwak taalvaardige kleuters? Het belang van een preventieve aanpak van leesproblemen |