Individu
Classic
|
I26-048
|
Leerproblemen en -stoornissen in de klas Wetenschappelijk onderbouwd inzicht verwerven in leerproblemen |
Individu
Classic
|
I26-051
Nieuw
|
Een diverse klas: hoe ga ik ermee om? Inzichten en tips om kinderen met zorgnoden te ondersteunen |
Team
Classic
|
T26-055
Nieuw
|
Een diverse klas: hoe ga ik ermee om? Inzichten en tips om kinderen met zorgnoden te ondersteunen |
Individu
Classic
|
I26-057
Nieuw
|
Leerlingen ondersteunen in de Microsoft omgeving (hybride) Haal alles uit krachtige leerhulpmiddelen |
Team
Classic
|
T26-148
Nieuw
|
Er zit een coach in je device! Digitale inclusie |
Team
Classic
|
T26-161
|
Een goed zorgbeleid voor cognitief sterke leerlingen op jouw school Aan de slag met het geïntegreerd beleid op leerlingenbegeleiding, waar cognitief sterk functioneren deel van uitmaakt |
Individu
Komen leren
|
I26-098
|
Komen leren in externe verrijkingsklas Het Kraaiennest (De Kleine Icarus) De klas voor Cognitief Sterk Functionerende kinderen waarvoor de binnenklasdifferentiatie ontoereikend is |
Team
Classic
|
T26-194
Nieuw
|
ADHD: een zorgpad of knelpunt? Inclusie en aanpak van ADHD |
Team
Classic
|
T26-195
Nieuw
|
Autismespectrumstoornis of ASS: waar begint het spectrum en wanneer spreken we van een stoornis?
|