Team
Classic
|
T23-032
|
Kwaliteitsvolle animatie, een troef bij naschoolse opvang Animatietechnieken en nog veel meer |
Team
Classic
|
T23-045
|
Motiverende leerbegeleiding: de kern van de zaak Leercompetentie helpen ontwikkelen als aspect van 'leren leren' |
Team
Classic
|
T23-049
|
Motivatie-inspiratie Ideeën en tips van A over M tot Z |
Team
Classic
|
T23-057
|
Spe(e)lplaats Spelvormen voor een sociale en ‘diverse’ speelplaats |
Team
Classic
|
T23-118
|
Met goesting voor de klas Ingrediënten voor een gedreven schoolteam in balans |
Team
Classic
|
T23-173
|
BOOST motivatie door ‘coachende’ vaardigheden! Zet leerlingen in hun eigen verantwoordelijkheid wat betreft hun leren. Focus op de oplossingen in plaats van op de problemen |
Team
Classic
|
T23-174
|
BOOST jouw feedback in verbinding! Coachende vaardigheden leren om de MOTIVATIE van je leerlingen van binnenuit te verhogen |
Team
Classic
|
T23-175
|
BOOST jouw INNER LEADERSHIP in de klas! Jouw ‘Innerlijk kompas” als basis tot meer in jouw kracht staan in de klas |
Team
Classic
|
T23-177
|
Growth Mindset. De weg naar veerkracht en motivatie Hoe haal je het beste uit elke leerling (en uit jezelf!)? |
Team
Classic
|
T23-179
|
Meer energie en motivatie via coaching van het team Bekom in je team open communicatie, meer eensgezindheid en een positieve en inspirerende sfeer |
Team
Classic
|
T23-211
Nieuw
|
Hoe de klas motiveren en activeren?
|
Team
Classic
|
T23-263
|
Energizers Creëer een aangenaam leerklimaat in je klas d.m.v. opkikkers, tussendoortjes, sfeermakers, doe- en rustmomenten |
Team
Classic
|
T23-266
|
Een spontane ontwikkeling stimuleren tijdens het buiten spelen/leren Zet je klashoeken buiten en creëer spontane en zinvolle activiteiten |
Individu
Classic
|
I23-051
|
Word Lees Ambassadeur! Hoe kan je als leesambassadeur lezen stimuleren op school? |
Individu
Classic
|
I23-056
Nieuw
|
Ook ik STEM mee! Hoe kan je de betrokkenheid van anderstalige leerlingen verhogen tijdens een STEM-les? |
Individu
Classic
|
I23-062
Nieuw
|
Afgelopen
Leerlabo Lezen op school. Lezen doe je samen! Op naar meer leesmotivatie en een duurzaam leesbeleid |
Individu
Classic
|
I23-079
Nieuw
|
Afgelast
Groeigericht evalueren: van “ja maar…” naar “en toch!” Tips en tricks voor groeigericht evalueren van (transversale) competenties |
Individu
Masterclass
|
I23-101
Nieuw
|
Afgelast
Masterclass Emotionele intelligentie voor jongeren ‘Emotionele intelligentie zou een verplicht vak moeten zijn’ |
Individu
Classic
|
I23-116
Nieuw
|
Meer bewegen in de klas, en daarbuiten! Over het hoe en waarom van bewegend leren: bewegen bij het leren, bewegen om te leren en bewegen voor het leren |