Team
Classic
|
T24-045
|
Meer leesplezier op school Eenvoudige handvaten met maximale impact |
Team
Classic
|
T24-052
|
Mijn inspirerend taalverhaal: tien toonaangevende inzichten Taalontwikkeling stimuleren via inspirerende inzichten met tal van praktijkvoorbeelden |
Individu
Classic
|
I24-023
|
Fonemi, spelen met klanken! Vlaamse tool over het fonemisch bewustzijn |
Individu
Leerlabo
|
I24-030
|
Afgelast
Leerlabo Lezen op school. Lezen doe je samen! Op naar meer leesmotivatie en een duurzaam leesbeleid |
Individu
Classic
|
I24-038
|
Afgelopen
Mijn inspirerend taalverhaal: tien toonaangevende inzichten Taalontwikkeling stimuleren via inspirerende inzichten met tal van praktijkvoorbeelden |
Individu
Classic
|
I24-039
Nieuw
|
Meertalige kleuters laten groeien in taal Aan de hand van drie taalgroeimiddelen inzichten verwerven hoe je meertalige kleuters volop kan stimuleren in hun taalontwikkeling |
Individu
Classic
|
I24-042
|
Weten wat je leest … hoe leer je een kind dat? (online) Begrijpend lezen vanaf het niveau vierde klas tot in het detail bekeken met het accent op het remediëren van moeilijkheden |
Individu
Classic
|
I24-044
Nieuw
|
Meertaligheid en de impact hiervan op rekenen Hoe begeleid je de anderstalige nieuwkomers en meertalige kinderen binnen het domein van het rekenen? |
Team
Classic
|
T24-204
Nieuw
|
Meertalige kleuters laten groeien in taal Aan de hand van drie taalgroeimiddelen inzichten verwerven hoe je meertalige kleuters volop kan stimuleren in hun taalontwikkeling |
Team
Classic
|
T24-210
Nieuw
|
De meerwaarde van compenserende software voor leerlingen met dyslexie en andere leerproblemen Welke leerlingen hebben baat bij het gebruik van compenserende software en hoe pak je de implementatie ervan binnen je school aan? |
Team
Classic
|
T24-211
Nieuw
|
Hoe leerlingen met STOS op een effectieve manier begeleiden doorheen hun schoolloopbaan? Praktische handvatten om leerlingen met een spraak- en taalontwikkelingsstoornis op een effectieve manier te ondersteunen als onderwijsprofessional? |
Team
Classic
|
T24-212
Nieuw
|
Wat na KOALA? Preventief leesproblemen aanpakken Wat onderneem je met zwak taalvaardige kleuters? Het belang van een preventieve aanpak van leesproblemen |
Individu
Classic
|
I24-056
Nieuw
|
Afgelast
Wat na KOALA? Preventief leesproblemen aanpakken Wat onderneem je met zwak taalvaardige kleuters? Het belang van een preventieve aanpak van leesproblemen |
Individu
Classic
|
I24-062
|
Afgelast
Digi-talen (voor leraren lager onderwijs) - NAMIDDAG Word jij ook een digi-talige leerkracht? |
Individu
Classic
|
I24-079
|
Digi-talen - VOLLEDIGE DAG Word jij ook een digi-talige leerkracht? |
Individu
Classic
|
I24-082
|
Afgelast
Digi-talen (voor leraren lager onderwijs) - VOORMIDDAG Word jij ook een digi-talige leerkracht? |
Individu
Classic
|
I24-083
|
Afgelast
Digi-talen (voor leraren lager onderwijs) - VOLLEDIGE DAG Word jij ook een digi-talige leerkracht? |
Individu
Classic
|
I24-096
|
Digi-talen - VOORMIDDAG Word jij ook een digi-talige leerkracht? |
Individu
Classic
|
I24-097
|
Digi-talen - NAMIDDAG Word jij ook een digi-talige leerkracht? |