Individu
Classic
|
I26-012
|
Niet-talig klasmanagement in OKAN
|
Team
Classic
|
T26-029
|
Kagan coöperatief leren in uitdagende klasgroepen Transformeer een groep van individuen die elkaar weinig tot niet willen vooruithelpen naar een verbonden groep |
Individu
Classic
|
I26-048
|
Leerproblemen en -stoornissen in de klas Wetenschappelijk onderbouwd inzicht verwerven in leerproblemen |
Individu
Classic
|
I26-051
Nieuw
|
Een diverse klas: hoe ga ik ermee om? Inzichten en tips om kinderen met zorgnoden te ondersteunen |
Team
Classic
|
T26-055
Nieuw
|
Een diverse klas: hoe ga ik ermee om? Inzichten en tips om kinderen met zorgnoden te ondersteunen |
Team
Komen leren
|
T26-066
Nieuw
|
Differentiëren en remediëren kan ook haalbaar zijn Leerkrachten en teamteachers krijgen tijd om kinderen extra te ondersteunen tijdens zelfstandig werk |
Team
Classic
|
T26-077
|
Met kinderen en jongeren praten over diversiteit en racisme
|
Team
Classic
|
T26-090
|
Spe(e)lplaats Spelvormen voor een sociale en ‘diverse’ speelplaats |
Individu
Komen leren
|
I26-073
|
Differentiëren en remediëren kan ook haalbaar zijn Leerkrachten en teamteachers krijgen tijd om kinderen extra te ondersteunen tijdens zelfstandig werk |
Individu
Komen leren
|
I26-074
|
Expliciete directe instructie als schoolbrede aanpak voor sterk kwaliteitsvol onderwijs op VBS Langemark De EDI-lestechnieken en -lesfasen van dichtbij bekeken: van theorie en implementatietraject tot de klaspraktijk |
Team
Classic
|
T26-159
|
Versnellen, doe je er goed aan of net niet? Wil je voorbereid zijn op een eventuele versnelling van een leerling? |
Team
Classic
|
T26-162
|
Differentiëren voor cognitief sterk functionerende leerlingen Compacten, verrijken en leerlijnen voor cognitief sterk functionerende leerlingen |
Team
Classic
|
T26-163
|
Herkennen en signaleren van cognitief sterk functionerende leerlingen in de klas Welke types van cognitief sterk functionerende leerlingen bestaan er? Hoe kun je ze herkennen? |
Team
Classic
|
T26-165
|
Op weg naar een groeimindset! Wil je je leerlingen goed op weg helpen naar een groeimindset en leren hoe je faalangst en onderpresteren kan vermijden? |
Team
Classic
|
T26-168
|
Executieve vaardigheden versterken bij cognitief sterk functionerende leerlingen Welke executieve vaardigheden zijn er en hoe ga je aan de slag om deze te versterken bij CSF leerlingen? |
Individu
Komen leren
|
I26-098
|
Komen leren in externe verrijkingsklas Het Kraaiennest (De Kleine Icarus) De klas voor Cognitief Sterk Functionerende kinderen waarvoor de binnenklasdifferentiatie ontoereikend is |