Team
Classic
|
T25-039
|
Met kinderen en jongeren praten over diversiteit en racisme
|
Team
Classic
|
T25-056
|
Spe(e)lplaats Spelvormen voor een sociale en ‘diverse’ speelplaats |
Team
Classic
|
T25-076
|
Executieve vaardigheden versterken bij cognitief sterk functionerende leerlingen Welke executieve vaardigheden zijn er en hoe ga je aan de slag om deze te versterken bij CSF leerlingen? |
Team
Classic
|
T25-077
|
Versnellen, doe je er goed aan of net niet? Wil je voorbereid zijn op een eventuele versnelling van een leerling? |
Team
Classic
|
T25-080
|
Differentiëren voor cognitief sterk functionerende leerlingen Compacten, verrijken en leerlijnen voor cognitief sterk functionerende leerlingen |
Team
Classic
|
T25-081
|
Herkennen en signaleren van cognitief sterk functionerende leerlingen in de klas Welke types van cognitief sterk functionerende leerlingen bestaan er? Hoe kun je ze herkennen? |
Team
Classic
|
T25-083
|
Op weg naar een groeimindset! Wil je je leerlingen goed op weg helpen naar een groeimindset en leren hoe je faalangst en onderpresteren kan vermijden? |
Individu
Komen leren
|
I25-007
|
Differentiëren en remediëren kan ook haalbaar zijn Leerkrachten en teamteachers krijgen tijd om kinderen extra te ondersteunen tijdens zelfstandig werk |
Individu
Komen leren
|
I25-009
Nieuw
|
Afgelopen
Komen Leren in VBS Langemark: Expliciete directe instructie als schoolbrede aanpak voor sterk kwaliteitsvol onderwijs De EDI-lestechnieken en -lesfasen van dichtbij bekeken: van theorie en implementatietraject tot de klaspraktijk |
Team
Classic
|
T25-089
|
Executieve functies op school Hoe herken je executieve functies en hoe implementeer je dit op school? |
Team
Classic
|
T25-103
|
Inclusief onderwijs haalbaar maken: de praktijk Strategieën uit de praktijk |
Team
Classic
|
T25-104
|
Omgaan met diversiteit in de klas Tegemoet komen aan en lesgeven over diversiteit |
Team
Classic
|
T25-121
Nieuw
|
Kagan coöperatief leren in uitdagende klasgroepen Transformeer een groep van individuen die elkaar weinig tot niet willen vooruithelpen naar een verbonden groep |
Team
Classic
|
T25-122
Nieuw
|
Hoogbegaafdheid in het onderwijs Hoogbegaafde kinderen detecteren en uitdagend verrijken |
Team
Classic
|
T25-159
|
Een leer- of ontwikkelingsstoornis komt vaak niet alleen Wat houdt een leer- of ontwikkelingsstoornis juist in? Wat kunnen we als leerkracht doen? |
Individu
Komen leren
|
I25-057
Nieuw
|
Komen leren in externe verrijkingsklas Het Kraaiennest (De Kleine Icarus) De klas voor Cognitief Sterk Functionerende kinderen waarvoor de binnenklasdifferentiatie ontoereikend is |
Individu
Leerlabo
|
I25-059
|
Afgelast
Taalsterk: kwaliteitsvolle interacties in jouw klas! Werken aan interactievaardigheden aan de hand van videocoaching |
Individu
Classic
|
I25-103
Nieuw
|
Afgelast
Leerproblemen en -stoornissen in de klas Wetenschappelijk onderbouwd inzicht verwerven in leerproblemen |
Individu
Classic
|
I25-109
Nieuw
|
Niet-talig klasmanagement in OKAN
|