Team
Classic
|
T25-008
|
Loose parts met een knipoog naar ontdekdozen Stimuleer de natuurlijke onderzoekende drijfveer van de kleuters |
Team
Classic
|
T25-126
|
Muzische ontwikkeling rapporteren Leer kijken naar en communiceren over muzische groei |
Team
Classic
|
T25-133
|
Muzische ontwikkeling in Zill Een veldverkenning met visie, leerinhouden en kapstokken |
Team
Classic
|
T25-135
|
Muzisch hoekenwerk Ontdek en bedenk muzische hoeken voor in de klas |
Team
Classic
|
T25-136
|
Muzisch fundament Krijg inzicht in visie en ingrediënten van muzisch werken |
Team
Classic
|
T25-137
|
Muzische opdrachten evalueren Ontdek hoe je kan evalueren na een muzische activiteit |
Team
Classic
|
T25-138
|
De muzische bouwstenen uitgelicht Verdiep je in de bouwstenen van alle muzische domeinen |
Team
Classic
|
T25-140
|
Kunst beschouwen met kinderen Leer kijken en luisteren naar kunst uit alle kunstdisciplines |
Team
Classic
|
T25-146
|
Muzisch creatief met media Verkennend aan de slag met audiovisuele werkvormen en bouwstenen |
Team
Classic
|
T25-157
Nieuw
|
Kunstig kijken. Kwaliteitsvolle kunstbeschouwing in de klas
|
Team
Classic
|
T25-226
|
Lesgeven in een andere taal Concreet aan de slag met CLIL |
Individu
Classic
|
I25-120
Nieuw
|
Dag van de artistieke vorming Projectmatig werken met de kunsten |