Team
Classic
|
T22-046
|
De effectieve leerkracht. Een inspirerend en waarderend verhaal Goed lesgeven: wetenschappelijk onderbouwd en helder verwoord! |
Team
Classic
|
T22-070
|
Een taalbeleid (her)opstarten – waarom en hoe doe je dat? Waarom investeren in een taalbeleid? Hoe kan je eraan beginnen? |
Team
Classic
|
T22-110
Nieuw
|
School op Maat. Breng beweging in de school, op maat van vraag en specifieke context
|
Team
Classic
|
T22-112
Nieuw
|
Teamcoaching Troef. Speel als team een cruciale rol in de professionele ontwikkeling van collega's
|
Team
Classic
|
T22-113
Nieuw
|
Zorg en aanpak na slechtnieuwsgesprekken Ondersteunen van collega’s na een minder goede evaluatie |
Team
Classic
|
T22-115
Nieuw
|
Ben jij een directeur of een schoolleider? Verken welk soort management- of leiderschapsstijl het best bij je (context) past |
Individu
Classic
|
I22-030
Nieuw
|
Afgelopen
Grip op je werk. Bouw aan zelfzorg door te ontdekken wat je doet en waarom je iets doet
|
Individu
Classic
|
I22-032
Nieuw
|
Afgelast
Teamcoaching Troef! Speel als team een cruciale rol in de professionele ontwikkeling van collega's
|
Individu
Classic
|
I22-033
Nieuw
|
Afgelast
Crisiscommunicatie Allerhande vormen van communicatie bij een crisis onder de loep |
Individu
Classic
|
I22-034
Nieuw
|
Afgelast
Geschreven communicatie Brieven, mails, website, berichten, Facebook, Instagram, …. schrijven we het goed? |
Team
Classic
|
T22-187
|
Feedback is altijd een cadeau. Maar is het ook een leuk cadeau? Over de uitbouw van een krachtige feedbackcultuur |
Team
Classic
|
T22-195
Nieuw
|
Eigenaarschap, zelfsturing, zelfregulatie … Een zoveelste hype of de kern van de zaak?
|
Team
Classic
|
T22-202
|
Jij, je team en verandering … Teamgericht begeleiden van veranderingen en omgaan met weerstanden |
Team
Classic
|
T22-272
|
Beleidsplan voor hoogbegaafden
|
Team
Classic
|
T22-275
Nieuw
|
Scholen samen sterker maken! Samen aan de slag met praktijkonderzoek op school |
Individu
Classic
|
I22-141
Nieuw
|
Samen-scholing: praktijkonderzoek voor sterk onderwijskundig leiderschap
|
Individu
Classic
|
I22-146
Nieuw
|
Afgelopen
Studievoormiddag voor administratief personeel Vaste benoeming in het secundair onderwijs |