Individu
Komen leren
|
I25-003
|
Afgelopen
Kennismaken met een uitgebouwde visie en functionele werking van een fulltime wereldklas (OKAN) in de basisschool Komen leren in de wereldklas |
Individu
Classic
|
I25-036
|
Afgelast
Met een open blik kijken naar anderstalige nieuwkomers Hoe kan je als leerkracht een breder zicht krijgen op de anderstalige nieuwkomers in jouw klas? |
Individu
Classic
|
I25-046
|
Afgelast
Geletterdheid bevorderen in OKAN? Ja, het kan! Omgaan met deze doelgroep in de klaspraktijk |
Individu
Classic
|
I25-079
|
Meertaligheid en de impact hiervan op rekenen Hoe begeleid je de anderstalige nieuwkomers en meertalige kinderen binnen het domein van het rekenen? |
Individu
Classic
|
I25-080
|
Afgelopen
Weten wat je leest … hoe leer je een kind dat? (online) Begrijpend lezen vanaf het niveau vierde klas tot in het detail bekeken met het accent op het remediëren van moeilijkheden |
Individu
Classic
|
I25-109
Nieuw
|
Afgelopen
Niet-talig klasmanagement in OKAN
|
Individu
Classic
|
I26-011
|
Geletterdheid bevorderen in OKAN? Ja, het kan! Omgaan met deze doelgroep in de klaspraktijk |
Individu
Classic
|
I26-012
|
Niet-talig klasmanagement in OKAN
|
Individu
Komen leren
|
I26-019
|
Kennismaken met een uitgebouwde visie en functionele werking van een fulltime wereldklas (OKAN) in de basisschool Komen leren in de wereldklas |