Team
Classic
|
T23-063
|
Muzische vorming rapporteren Communiceren over de muzische groei van leerlingen |
Team
Classic
|
T23-064
|
Reflecteren met kinderen Kinderen betrekken in hun leerproces vanuit reflectie |
Team
Classic
|
T23-066
|
Activiteiten ontwikkelen vanuit Zill De Zill-uitdagingen toepassen op een concrete activiteit |
Team
Classic
|
T23-070
|
Introductie muzische ontwikkeling in Zill Een veldverkenning met visie, leerinhouden en kapstokken |
Team
Classic
|
T23-071
|
Introductie oriëntatie op de wereld in Zill Een veldverkenning in samenspel met het veld Initiatief en verantwoordelijkheid |
Team
Classic
|
T23-073
|
Muzisch fundament Krijg inzicht in visie en ingrediënten van muzisch werken |
Team
Classic
|
T23-075
|
De coachingsrollen van de leraar Ontwikkeling van kinderen in de klas stimuleren |
Team
Classic
|
T23-076
|
De muzische bouwstenen uitgelicht Verdiep je in de bouwstenen van alle domeinen van muzische vorming |
Team
Classic
|
T23-077
|
Introductie mediakundige ontwikkeling Wijs, vaardig en geletterd! |
Team
Classic
|
T23-087
|
Klavertje4 voor meta-leren en leven - Klaverblad 1: 'denken' en executieve functies Persoonsgebonden ontwikkeling ondersteunen vanuit metacognitie |
Team
Classic
|
T23-088
|
Klavertje4 voor meta-leren en leven - Klaverblad 2: metacognitie en dieptegesprekken Persoonsgebonden ontwikkeling ondersteunen vanuit metacognitie |
Team
Classic
|
T23-089
|
Klavertje4 voor meta-leren en leven - Klaverblad 3: zelfregulatie en zelfregulerend leren Persoonsgebonden ontwikkeling ondersteunen vanuit metacognitie |
Team
Classic
|
T23-091
|
Klavertje4 voor meta-leren en leven - Klaverblad 4: resilience (veerkracht), flexibiliteit en omdenken Persoonsgebonden ontwikkeling ondersteunen vanuit metacognitie |
Team
Classic
|
T23-218
Nieuw
|
Ontwikkeling evalueren. Zicht krijgen op de bredere ontwikkeling van kinderen
|
Individu
Classic
|
I23-010
|
Groeigericht breed evalueren en rapporteren: concreet, haalbaar en praktisch!
|
Team
Classic
|
T23-253
Nieuw
|
Processen en producten evalueren. Verken allerlei methodieken die de evaluatie ondersteunen
|
Individu
Classic
|
I23-022
|
Afgelast
Activiteiten ontwikkelen vanuit Zill De Zill-uitdagingen toepassen op een concrete activiteit |
Individu
Classic
|
I23-023
|
Projecten ontwerpen Aan de slag met geïntegreerde klas- of schoolprojecten |
Individu
Komen leren
|
I23-031
|
Afgelopen
Outdoor education: Een school vol buiten-leven Hoe vergroen je een speelplaats? Hoe betrek je de kinderen bij het ontwerp en bij de uitvoering van de plannen? Hoe gebruik je de buitenruimte als klasruimte? |
Individu
Classic
|
I23-032
Nieuw
|
Reflecteren met kinderen Kinderen betrekken in hun leerproces |