Team
Komen leren
|
T25-085
|
Joepie! (H)Echte speel- en leertijd! Hoe het vernieuwen van een speelplaats leidde tot een volledige schoolvisie waar betrokkenheid en welbevinden, ondernemingszin en gezondheid bovenaan staan |
Individu
Komen leren
|
I25-003
|
Afgelopen
Kennismaken met een uitgebouwde visie en functionele werking van een fulltime wereldklas (OKAN) in de basisschool Komen leren in de wereldklas |
Individu
Komen leren
|
I25-004
|
Afgelopen
Coöperatief leren werkt!
|
Individu
Komen leren
|
I25-005
|
Afgelopen
Zelfstandig en gedifferentieerd, zo leren wij in de klas van juf Els Eerste leerjaar |
Individu
Komen leren
|
I25-006
|
Afgelopen
Zien STE(A)Men doet STE(A)Men STE(A)M aanpak in de basisschool. Een eigen atelier doet wonderen! |
Individu
Komen leren
|
I25-007
|
Differentiëren en remediëren kan ook haalbaar zijn Leerkrachten en teamteachers krijgen tijd om kinderen extra te ondersteunen tijdens zelfstandig werk |
Individu
Komen leren
|
I25-008
|
Afgelopen
Outdoor education: Een school vol buiten-leven Hoe gebruik je de buitenruimte als klasruimte? Hoe werk je doelgericht in een groene omgeving? |
Individu
Komen leren
|
I25-009
Nieuw
|
Afgelopen
Komen Leren in VBS Langemark: Expliciete directe instructie als schoolbrede aanpak voor sterk kwaliteitsvol onderwijs De EDI-lestechnieken en -lesfasen van dichtbij bekeken: van theorie en implementatietraject tot de klaspraktijk |
Individu
Komen leren
|
I25-057
Nieuw
|
Komen leren in externe verrijkingsklas Het Kraaiennest (De Kleine Icarus) De klas voor Cognitief Sterk Functionerende kinderen waarvoor de binnenklasdifferentiatie ontoereikend is |