|
Individu
Komen leren
|
I26-004
|
Afgelopen
Coöperatief leren werkt!
|
|
Individu
Komen leren
|
I26-019
|
Kennismaken met een uitgebouwde visie en functionele werking van een fulltime wereldklas (OKAN) in de basisschool Komen leren in de wereldklas |
|
Team
Komen leren
|
T26-065
|
Coöperatief leren werkt!
|
|
Team
Komen leren
|
T26-066
Nieuw
|
Differentiëren en remediëren kan ook haalbaar zijn Leerkrachten en teamteachers krijgen tijd om kinderen extra te ondersteunen tijdens zelfstandig werk |
|
Team
Komen leren
|
T26-144
|
Joepie! (H)Echte speel- en leertijd! Hoe het vernieuwen van een speelplaats leidde tot een volledige schoolvisie waar betrokkenheid en welbevinden, ondernemingszin en gezondheid bovenaan staan |
|
Individu
Komen leren
|
I26-071
|
Afgelast
Outdoor education: Een school vol buiten-leven Hoe gebruik je de buitenruimte als klasruimte? Hoe werk je doelgericht in een groene omgeving? |
|
Individu
Komen leren
|
I26-072
|
Afgelast
Zien STE(A)Men doet STE(A)Men STE(A)M aanpak in de basisschool. Een eigen atelier doet wonderen! |
|
Individu
Komen leren
|
I26-073
|
Differentiëren en remediëren kan ook haalbaar zijn Leerkrachten en teamteachers krijgen tijd om kinderen extra te ondersteunen tijdens zelfstandig werk |
|
Individu
Komen leren
|
I26-074
|
Expliciete directe instructie als schoolbrede aanpak voor sterk kwaliteitsvol onderwijs op VBS Langemark De EDI-lestechnieken en -lesfasen van dichtbij bekeken: van theorie en implementatietraject tot de klaspraktijk |
|
Individu
Komen leren
|
I26-098
|
Komen leren in externe verrijkingsklas Het Kraaiennest (De Kleine Icarus) De klas voor Cognitief Sterk Functionerende kinderen waarvoor de binnenklasdifferentiatie ontoereikend is |
|
Individu
Komen leren
|
I26-121
Nieuw
|
Afgelast
KIC (Klas-Individu Crisis) - Krachtig onderwijs in crisismomenten: rust voor leerlingen, ondersteuning voor leraren Een geïntegreerde schoolaanpak voor leerlingen in crisis, zonder het leerproces uit het oog te verliezen |