Team
Komen leren
|
T22-013
|
Flexibele groeperingsvormen: ‘Werken met leef- en leergroepen in het basisonderwijs’ Leren op eigen niveau en toch samenleven met je leeftijdsgenoten, het kan in ‘Leef- en Leerschool Sint-Elooi’ te Wingene |
Team
Komen leren
|
T22-117
|
Joepie! (H)Echte speel- en leertijd! Hoe het vernieuwen van een speelplaats leidde tot een volledige schoolvisie waar betrokkenheid en welbevinden, ondernemingszin en gezondheid bovenaan staan |
Individu
Komen leren
|
I22-063
|
Afgelast
Zelfstandig en gedifferentieerd, zo leren wij in de klas van juf Els Eerste graad BaO |
Individu
Komen leren
|
I22-064
|
Afgelast
Zin krijgen in … STEM in de kleuterklas Hoe bouw je een knikkerbaan die voldoet aan een onderzoeksvraag? |
Individu
Komen leren
|
I22-065
|
Afgelast
Coöperatief leren werkt!
|
Individu
Komen leren
|
I22-066
|
Afgelopen
Flexibele groeperingsvormen: ‘Werken met leef- en leergroepen in het basisonderwijs’ Leren op eigen niveau en toch samenleven met je leeftijdsgenoten, het kan in ‘Leef- en Leerschool Sint-Elooi’ te Wingene |
Individu
Komen leren
|
I22-109
Nieuw
|
Afgelopen
Outdoor education: wij spelen en leren de hele dag buiten!
|
Individu
Komen leren
|
I22-150
Nieuw
|
Afgelopen
Zien STE(A)Men doet STE(A)Men STE(A)M aanpak in de basisschool. Een eigen atelier doet wonderen |
Individu
Komen leren
|
I22-151
Nieuw
|
Afgelopen
Outdoor education: Een school vol buiten-leven Hoe vergroen je een speelplaats? Hoe betrek je de kinderen bij het ontwerp en bij de uitvoering van de plannen? Hoe gebruik je de buitenruimte als klasruimte? |