Team
Komen leren
|
T23-122
|
Joepie! (H)Echte speel- en leertijd! Hoe het vernieuwen van een speelplaats leidde tot een volledige schoolvisie waar betrokkenheid en welbevinden, ondernemingszin en gezondheid bovenaan staan |
Individu
Komen leren
|
I23-003
|
Afgelopen
Zelfstandig en gedifferentieerd, zo leren wij in de klas van juf Els Eerste graad BaO |
Team
Komen leren
|
T23-233
|
Flexibele groeperingsvormen: ‘Werken met leef- en leergroepen in het basisonderwijs’ Leren op eigen niveau en toch samenleven met je leeftijdsgenoten, het kan in ‘Leef- en Leerschool Sint-Elooi’ te Wingene |
Individu
Komen leren
|
I23-027
|
Afgelopen
Coöperatief leren werkt!
|
Individu
Komen leren
|
I23-028
Nieuw
|
Afgelopen
Zien STE(A)Men doet STE(A)Men STE(A)M aanpak in de basisschool. Een eigen atelier doet wonderen! |
Individu
Komen leren
|
I23-031
|
Afgelopen
Outdoor education: Een school vol buiten-leven Hoe vergroen je een speelplaats? Hoe betrek je de kinderen bij het ontwerp en bij de uitvoering van de plannen? Hoe gebruik je de buitenruimte als klasruimte? |
Individu
Komen leren
|
I23-034
Nieuw
|
Differentiëren en remediëren kan ook haalbaar zijn Leerkrachten en teamteachers krijgen tijd om kinderen extra te ondersteunen tijdens zelfstandig werk |
Individu
Komen leren
|
I23-117
Nieuw
|
Afgelopen
Kennismaken met een uitgebouwde visie en functionele werking van een fulltime wereldklas (OKAN) in de basisschool Komen leren in de wereldklas van SLHD Basisschool Brugge |