Individu
Classic
|
I26-049
Nieuw
|
Check-in bij jezelf Vergroot jouw praktische toolbox voor focus en veerkracht |
Team
Classic
|
T26-056
|
Heb ik een conflict of heeft het conflict mij? Beter omgaan met conflicten |
Team
Classic
|
T26-057
|
Ambras in de klas Concreet aan het werk met een klas die vastloopt |
Team
Classic
|
T26-058
|
Help, mijn klas leeft! Gericht omgaan met de groepsdynamiek binnen je klas |
Team
Classic
|
T26-059
|
Oudergesprekken: een uitdaging! Wat speelt er zich af bij gesprekken met ouders? |
Team
Classic
|
T26-074
|
Elk probleem... Een kans! Hoe bewaak ik mijn grenzen? |
Team
Classic
|
T26-085
|
Een sanctiebeleid op school / op internaat Straffen, belonen, herstellen of relatiebekwaam opvoeden? |
Team
Classic
|
T26-093
|
Humor en improvisatie in de klas en op school De pedagogisch-didactische meerwaarde van humor |
Team
Classic
|
T26-095
|
Conflict- en agressiebeheersing als een P.R.O. PRO: Preventie - Reactie - Opvolging |
Team
Classic
|
T26-096
|
Met handen en voeten Over de sprekende, geluidloze signalen van lichaamstaal |
Team
Classic
|
T26-098
|
Generatieve AI voor onderwijs: ondersteuning bij creatieve processen Boost creativiteit met generatieve AI |
Team
Classic
|
T26-099
|
Beeldend onderwijs met AI Ontdek de kracht van beeldgeneratoren |