Team
Classic
|
T23-003
|
Heb ik een conflict of heeft het conflict mij? Beter omgaan met conflicten |
Team
Classic
|
T23-004
|
Ambras in de klas Concreet aan het werk met een klas die vastloopt |
Team
Classic
|
T23-005
|
Help, mijn klas leeft! Gericht omgaan met de groepsdynamiek binnen je klas |
Team
Classic
|
T23-006
|
Oudergesprekken: een uitdaging! Wat speelt er zich af bij gesprekken met ouders? |
Team
Classic
|
T23-021
|
Zelfzorg in het onderwijs Een subtiel evenwicht tussen zorg en zelfzorg |
Team
Classic
|
T23-033
|
Teamprovisatie Ontspannende teambuilding via improvisatie! |
Team
Classic
|
T23-034
|
Elk probleem... Een kans! Grenzen van je draagkracht erkennen en bewaken |
Team
Classic
|
T23-037
|
Humor en improvisatie in de klas en op school De pedagogisch-didactische meerwaarde van humor |
Team
Classic
|
T23-052
|
Een sanctiebeleid op school / op internaat? Straffen, belonen, herstellen of relatiebekwaam opvoeden? |
Team
Classic
|
T23-058
|
Conflict- en agressiebeheersing als een P.R.O. PRO: Preventie - Reactie - Opvolging |
Team
Classic
|
T23-059
|
Met handen en voeten Over de sprekende, geluidloze signalen van lichaamstaal |
Team
Classic
|
T23-129
|
Team (z)onder spanning Creëer openheid in je team dankzij het exploreren van perspectieven |
Team
Classic
|
T23-132
|
Zonnen en herbronnen Collega’s motiveren in het onderwijs |
Team
Classic
|
T23-133
|
Teamcoaching Troef. Speel als team een cruciale rol in de professionele ontwikkeling van collega's
|
Team
Classic
|
T23-200
|
Leiding geven aan leerkrachten? Niet doen!? Hoe inspireer en motiveer je professionals? |
Team
Classic
|
T23-202
|
Tijdsbeheer Efficiënt werken onder tijdsdruk |
Team
Classic
|
T23-219
|
Creativiteit als remedie tegen overtollige spanningen Jezelf blijven en grenzen verleggen: improve performance |
Team
Classic
|
T23-228
Nieuw
|
Omgaan met moeilijk gedrag
|