Afgelast
Als vakdeskundige is “goed” evalueren van de theorie of praktijkles een zoektocht voor veel leerkrachten. Deze sessie start met het overlopen van een aantal tools en methodieken te gebruiken ter inspiratie van je eigen evaluatie. Er wordt geluisterd naar de ervaringen van collega’s. Doel is het opmaken van een haalbare en correcte evaluatie, onmiddellijk bruikbaar voor je eigen lessen.
Niet alleen evaluatie, maar ook feedback is een terugkerend werkpunt, blijkt uit de vele opmerkingen in doorlichtingsverslagen inspectie.
Wat is goede feedback en hoe kun je op een haalbare manier constructieve feedback geven aan je leerlingen in TV of PV lessen.
Tijdens deze sessie proberen we antwoorden te bieden op deze vragen. Je krijgt concrete tips aangereikt, specifiek gericht op het nijverheidstechnisch onderwijs. Er worden voorbeelden van goede feedback gegeven te gebruiken in theorie- én praktijklessen.
Deze sessie is een vervolg op de vorming van 6 oktober: Leerplanrealisatie en evaluatie in technische en praktijkvakken, maar kan evengoed afzonderlijk gevolgd worden.
Voor leraren TV en PV nijverheidstechnische vakken.
Studiegebieden elek., mech., auto, koeling en warmte, hout, bouw, schilderwerk, techniek, basisopties STEM
Code | Sessies | Status | ||
---|---|---|---|---|
I21-108-A Afgelast |
|
niet mogelijk |
0
€ 59,00
Individu
Classic
21
I21-108