Afgelast
Deze sessie richt zich specifiek naar het kleuteronderwijs en het eerste leerjaar. We hebben een zorgvuldige selectie gemaakt van structuren die gemakkelijk en stapsgewijs ingezet kunnen worden bij jonge kinderen. Ze bevorderen het interactief leren, sociale -en communicatievaardigheden.
Heel wat onderzoek bevestigt dat samenwerkend leren het leren van élk kind/leerling intenser en krachtiger maakt. Samenwerking tussen kinderen/leerlingen gaat echter niet zomaar. De leeromgeving moet veilig en interactief zijn, ze moeten elkaar nodig hebben om een opdracht uit te voeren zonder dat ze zich achter iemand verschuilen (meeliften) enz.
De leerwinst wordt gecreëerd doordat de kinderen/leerlingen op een gestructureerde manier kunnen samenwerken door korte gesprekjes over lesinhouden, inoefenen van woordenschat, elkaar ondersteunen tijdens het procedureel leren, verder bouwen op ideeën van een ander.
Op een interactieve wijze kennismaken en oefenen met een aantal didactische structuren specifiek uitgekozen voor het kleuteronderwijs en het eerste leerjaar.
Er is geen voor vooropleiding nodig.
Code | Sessies | Status | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I22-119-A Afgelast |
|
niet mogelijk |
0
€ 360,00
incl. broodjeslunch
Individu
Classic
24
I22-119