Nieuw dit schooljaar
Afgelopen
De deelnemers kunnen op basis van een aantal eenvoudige ICT-tools zelf een digitale escape room ontwerpen.
40 minuten. Dat is exact de tijd die je krijgt om een nog onbekende locatie tijdig te verlaten. In deze digitale escape room zullen wetenschappelijke puzzels jouw ontsnapping mogelijk maken. De puzzels behandelen enkele leerinhouden uit de eerste graad secundair onderwijs (A-stroom) die als voorkennis in de nieuwe leerplannen van de tweede graad aan bod komen. De workshop is daarom geschikt voor leerkrachten van de eerste en de tweede graad.
In een tweede luik leggen we stapsgewijs uit hoe je als leerkracht een dergelijke escape room zelf kan bouwen.
We verwelkomen jullie graag veilig in KU Leuven Campus Kortrijk. Gelieve een mondmasker te dragen bij verplaatsingen in het gebouw en waar het druk is. Zodra je op een veilige afstand neerzit, kan je het mondmasker afzetten. Dank je wel alvast!
hands-on
Code | Sessies | Status | ||
---|---|---|---|---|
I22-172-A |
|
niet mogelijk |
1
€ 64,00
Individu
Classic
24
I22-172