Grip op je werk. Bouw aan zelfzorg door te ontdekken wat je doet en waarom je iets doet

Nieuw dit schooljaar

Doelstellingen

Na afloop van de sessie

  • … heb je stilgestaan bij wat je doet, waar je meer (of minder) goed in bent en waarom je welke taken opneemt. 
  • … heb je notie van het waarom je bewust en onbewust kiest om bepaalde taken op te nemen.
  • … heb je concrete acties geformuleerd om bewust met je werk om te gaan.
Inhoud

In het onderwijs is agendabeheer een uitzonderlijk belangrijke uitdaging. Heb je grip op je werk, of … heeft het werk grip op jou? In welke mate ben je met de taken bezig die werkelijk van jou verwacht worden? En hoeveel tijd ben je aan de slag met zaken die aansluiten bij waar je goed in bent en graag doet? 

Zorgen voor jezelf is zorgen dat je rust en energie vindt in datgene waar je rond werkt. Ontdek in deze sessie waar je tijd en energie naartoe gaat. Vanuit eigen casussen en zelf-reflecterende oefeningen, kam je door je tijd en agenda.

Ontdek enkele eenvoudige tips om zorgvuldig met je tijd en ruimte om te gaan, als je je huidige patronen durft uit te dagen. En wie weet, ga jij naar huis met een nieuwe strategie in agendabeheer en kies je wat op jouw planning komt. 

Methodiek

Deze vorming combineert theoretische kaders met interactieve werkvormen en coachende groepsgesprekken.

Edities

Code Sessies Status
I22-030-A
woensdag 9 maart 2022
14.00u tot 17.00u
KU Leuven Campus Kulak Kortrijk
Etienne Sabbelaan 53
8500 KORTRIJK, België
inschrijven

Inschrijven

inschrijven

 

Praktische info

Docent

    Bert Wastijn

Aantal edities

1

Prijs

€ 59,00

Type nascholing

Individu

Leerformat

Classic

Onderwijsniveau

  • Basisonderwijs
  • Secundair Onderwijs

Doelgroep

  • Leraren en docenten
  • Administratief ondersteunend personeel
  • Directeurs en adjunct-directeurs
  • Middenkader en beleidsondersteuners

 

Maximum aantal deelnemers

25

Code

I22-030