Aan een brede en groeigerichte rapportering gaat een kwaliteitsvolle evaluatie vooraf. Op een haalbare en visuele manier gaan we aan de slag om zowel klassikaal als individueel de groei in vaardigheden en attitudes in kaart te brengen. De growth mindset en eigenaarschap staan hierbij centraal. Weinig planlast en vooral activiteiten met effect op de klasvloer. De individuele groeikaarten zijn meteen ook bruikbaar als rapportering.
Dag 1 (volledige dag)
Je maakt op een interactieve manier kennis met de groeigerichte visie op evalueren. Stap voor stap verkennen we de werkwijze om een kwaliteitenmuur in de klas op te bouwen. Je ontvangt de nodige materialen om in de klas te experimenteren.
Dag 2 (halve dag)
We blikken terug op de praktijkervaringen en leren vooral van elkaar. Nu nemen we er de individuele groeikaarten ook bij die kunnen dienen als rapportering, maar ook een leidraad zijn voor het kindcontact.
Formule van deze workshop: volledige startdag (2 dagdelen), anderhalve maand later een halve opvolgingsdag (1 dagdeel).
Interactieve werkvormen, ervaringsuitwisseling, doceermoment
Team
Classic
25
T21-055